دانلود بازی HITMAN 2 برای PC :: دانلود سیتی
دانلود کاربران اینترنت 2020 شرکت مخابرات اصفهان از سایت دانلود سیتی بدون محاسبه ترافیک و کاملا رایگان می باشد.

دانلود بازی HITMAN 2 برای PC


گروه FCKDRM شروع به کرک کردن بازی هیتمن ۲ کرد. تنها پس از گذشت یک روز، کرک نسبتا سالم بازی توسط این گروه منتشر شد. شما می توانید جهت دریافت کرک سالم FCKDRM، محتوای کامل بسته الحاقی GOTY Legacy DLC و البته دانلود بازی HITMAN 2 Gold Edition به ادامه مطلب مراجعه نمایید. 

تمامی نکات و آموزش نصب کامل برای شما عزیزان آماده شده و روز به روز بیشتر خواهد شد. با تشکر.

همانند Hitman، جدیدترین نسخه از این مجموعه هم در ۶ شهر مختلف جریان خواهد داشت که مامور ۴۷ را این بار به مناطقی کاملا جدیدتر و متفاوت از نسخه‌های قبلی اعزام خواهد کرد. اولین مرحله از بازی HITMAN 2 در شهر میامی و همزمان با یک مسابقه بزرگ اتومبیل‌رانی جریان خواهد داشت که هدف اصلی شما از پای درآوردن یکی از راننده‌ها به همراه پدر ثروتمندش خواهد بود. لوکیشن دوم بازی، به کشور کلمبیا و جنگل‌های انبوهش اختصاص دارد که محل‌های مختلفی را به منظور استتار از چشم دشمنان برای‌تان فراهم خواهد کرد تا از هم پاشیدن یک کارتل مواد مخدر در آمریکای جنوبی، کمی برای‌تان راحت‌تر شود. چهار مکان دیگر بازی به ترتیب عبارتند از منطقه‌ای ساحلی در نیوزیلند، شهر شلوغ و پرجمعیت بمبئی در هند، شهرک آرام و مسکونی ویتلستون کریک در آمریکا و در نهایت جزیره‌ای مرموز و مبهم به نام اسگیل در اقیانوس اطلس شمالی که تاکنون هیچ چیز خاصی به جز اسمش از آن منتشر نشده است.

تاریخ انتشار Nov 13, 2018
بستر های نرم افزاری مورد نیاز PC
زبان ENG
ژانر اکشن
کمپانی منتشرکننده Warner Bros Interactive Entertainment
حجم فایل ۵۲.۷ گیگابایت
امتیاز بازی ( Metacritic ) ۸۲ از ۱۰۰

 

یکی از مواردی که در بازی HITMAN 2 به ابزارهای مرگبار مامور ۴۷ اضافه می‌شود، یک کیف مشکی رنگ است که شما قادر هستید با خودتان حمل کنید و اسلحه اسنایپر تاشوی خود را هم در آن جای دهید. موردی که در نسخه قبلی خبری از آن نبود، اما این بار این امکان را به شما خواهد داد تا بتوانید راحت‌تر از پس کشتن هدف‌های موردنظر بربیایید. علاوه بر این، گوشی‌های انفجاری، حواس‌پرتی‌های صوتی، تله‌های الکترونیکی و انواع مواد منفجره جذاب و غیرقابل شناسایی هم به جمع اسباب‌بازی‌های کشنده شما افزوده می‌شود که گزینه‌های بیشتری روی میزتان داشته باشید. یکی دیگر از قابلیت‌های کمکی و به‌دردبخوری که در این نسخه افزوده شده، حالت تصویر در تصویر است که ایرادات و اشکالات شما را در قتل‌هایتان به نمایش می‌گذارد.




Dovnload

برچسب‌ها

تا حالا۱ تا نظر داشتیم!

حجت فتاحی
بابا شما که ترکوندین سایتو با این بازیه عالیتووون واقعه تشکر از سایتتون دانلود سیتی
۲۹ آبان ۹۷
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بازی سیستم عامل فیلم انیمیشن موسیقی مداحی آموزشی نرم افزار کلاسیک رفع Error

Twitter Twitter
Instagram Instagram
Telegram Telegram
GitHub Github
RSS RSS
Gmail Email