دانلود بازی Tom Clancy’s Rainbow Six Siege Complete برای PC :: دانلود سیتی
دانلود کاربران اینترنت 2020 شرکت مخابرات اصفهان از سایت دانلود سیتی بدون محاسبه ترافیک و کاملا رایگان می باشد.

دانلود بازی Tom Clancy’s Rainbow Six Siege Complete برای PC


نسخه کاملا کرک شده سیزن پس سال سوم فصل چهارم بازی Tom Clancys Rainbow Six Siege که با عنوان Operation Wind Bastion شناخته می شود، توسط PLAZA کرک شد. نسخه PLAZA در باندل خود پک کامل HD Texture Pack را داراست و شما با دریافت این نسخه، نیاز به هیچ چیز دیگری نخواهید داشت.

داستان در سری Rainbow Six اهمیت بسیار کمی دارد. تقابل نیرو‌های ضد‌تروریستی با تروریست‌ها برای نجات گروگان و یا خنثی‌سازی بمب، تنها روایت مختصری از داستان است که فقط زمینه‌ای برای ارایه یک گیم‌پلی جذاب به شمار می‌روند. در Siege داستان در مورد تقابل گروه رینبو با نیرو‌های «White Masks» است که هویتی نامشخص دارند و در سراسر جهان به خراب‌کاری می‌پردازند. اهمیت کم‌تر داستان در آخرین نسخه پر‌رنگ‌تر نیز شده و از آن‌جایی که شاهد یک اثر مبتنی بر همکاری تیمی و بازی چند‌نفره هستیم، داستان کم اهمیت‌ترین عنصر بازی به شمار می‌رود. ولی گیم‌پلی جایی است که Siege حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت. یوبی‌سافت در جریان معرفی بازی، آن را اثری «فاقد بخش داستانی» معرفی کرد که بر روی ارایه یک تجربه جذاب چند‌نفره تمرکز می‌کند. البته نبود بخش داستانی، به منزله نبود بخش تک‌نفره نیست و گیمر‌ها می‌توانند به تنهایی مراحل آموزشی را برای حرفه‌ای شدن در بازی پشت سر بگذارند یا حالت «Terrorist’s Hunt» را به همراهی هوش مصنوعی بازی کنند. ولی تا زمانی که Siege را به همراه دوستانتان بازی نکنید، لذتی از آن نخواهید بود.

تاریخ انتشار Dec 01, 2018
بستر های نرم افزاری مورد نیاز PC
زبان ENG
ژانر اکشن
کمپانی منتشرکننده Ubisoft
حجم فایل ۷۰ گیگابایت
امتیاز بازی ( Metacritic ) ۷۹ از ۱۰۰

بازی در بخش چند‌نفره شامل دو حالت Player Vs Player و Player Vs Environment است. در حالت PvP شاهد دو تیم از نیرو‌های کنترل شده توسط گیمر‌ها خواهیم بود که نقش مدافع و مهاجم را دارند. هریک از دو تیم از ۵ نفر تشکیل می‌شوند که خصوصیات آن‌ها کاملا با یکدیگر تفاوت دارند. در بازی شاهد ۲۰ کلاس مختلف خواهیم بود که البته فعلا فقط ۱۰ مورد از این کلاس‌ها معرفی شده است و باقی آن‌ها پس از عرضه نسخه نهایی بازی مشخص خواهند شد. در کلاس‌های بازی شاهد نیرو‌هایی از گروه‌های مشهور ضد‌تروریستی مثل SWAT، SAS و GIGN هستیم که همگی زیر‌شاخه‌ای از گروه رِینبو هستند. در این بین مهاجمین اکثرا دارای قابلیت‌هایی برای نفوذ به مواضع دفاعی هستند که در دسته‌های فیزیکی، انفجاری و تاکتیکی دسته‌بندی می‌شوند. در نقطه مقابل مدافعین بیش‌تر از تله‌های انفجاری بهره می‌برند و یک پزشک نیز در بین آن‌ها مشاهده می‌شود که وظیفه بازگرداندن سلامتی نیرو‌ها را دارد.

 

صحنه هایی از بازی :

برچسب‌ها

تا حالا۱ تا نظر داشتیم!

حجت فتاحی
ممنون
دوست داشتی وب منم دنبال کن !
۶ دی ۹۷
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بازی سیستم عامل فیلم انیمیشن موسیقی مداحی آموزشی نرم افزار کلاسیک رفع Error

Twitter Twitter
Instagram Instagram
Telegram Telegram
GitHub Github
RSS RSS
Gmail Email