دانلود انیمیشن Toy Story 4 با کیفیت 720p HDCAM :: دانلود سیتی
دانلود کاربران اینترنت 2020 شرکت مخابرات اصفهان از سایت دانلود سیتی بدون محاسبه ترافیک و کاملا رایگان می باشد.

دانلود انیمیشن Toy Story 4 با کیفیت 720p HDCAM

Toy Story 4 ادامه انیمیشن داستان اسباب بازی Toy Story 3 است . انیمیشن داستان اسباب بازی Toy Story 4 به کارگردانی Josh Cooley و نویسندگی John Lasseter و Andrew Stanton قرار است در تاریخ 21 ژوئن 2019 در کشور آمریکا منتشر شود .

از صداگذاران اصلی این انیمیشن می توان به Patricia Arquette, Keanu Reeves, Tom Hanks, Tim Allen و Keegan-Michael Key اشاره کرد . این انیمیشن جذاب و به یاد ماندگی با همکاری دو تا از بزرگترین استودیو های انیمیشن سازی جهان یعنی Pixar Animation Studios و Walt Disney Pictures ساخته می شود . در قسمت چهارم انیمیشن زیبای داستان اسباب بازی 4 ، یک اسباب بازی جدید به نام Forky به وودی ( Woody ) و دوستانش اضافه می شود . وودی همیشه درباره جایگاهش در دنیا مطمئن بوده و می دانسته که هدفش نگه داری از بچه اش است، فرقی نمی کند اندی ( Andy ) باشد یا بانی ( Bonnie ) . اما هنگامی که بانی یک عروسک جدید به نام Forky را به اتاقش می آورد، یک ماجراجویی همراه با دوستان قدیمی و جدید به وودی نشان می دهد که دنیا چقدر می تواند برای یک اسباب بازی بزرگ باشد .



برچسب‌ها

تا حالا۰ تا نظر داشتیم!

حجت فتاحی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بازی سیستم عامل فیلم انیمیشن موسیقی مداحی آموزشی نرم افزار کلاسیک رفع Error

Twitter Twitter
Instagram Instagram
Telegram Telegram
GitHub Github
RSS RSS
Gmail Email