بایگانی ارديبهشت ۱۳۹۹ :: دانلود سیتی
دانلود کاربران اینترنت 2020 شرکت مخابرات اصفهان از سایت دانلود سیتی بدون محاسبه ترافیک و کاملا رایگان می باشد.
دانلود بازی Blur برای PC

دانلود بازی Blur برای PC

توسط حجت فتاحی
|
۸ ارديبهشت ۹۹

بعد از عرضه ی بازی Split/Second در سال ۲۰۱۰ نوبت به عرضه ی بازی دیگری در همین سبک یعنی سبک Racing یا اتومبیلرانی شد، این بازی که Blur نام دارد محصول کمپانی اکتیویژن است که توسط استودیوی Bizzare Creations طراحی و ساخته شده است. مانند همه ی بازی های سبک اتومبیلرانی، مقصود بازیکنان در این بازی عبور هر چه سریع تر از خط پایان می باشد اما بازی Blur قدرت را هم چاشنی کرده است تا رقابت به استفاده از سرعت محدود نباشد. بازیکنان در پیست های بسته ی حلقوی مانند به رقابت خواهند پرداخت و در طول مسیر بازی پوینت هایی قرار داده شده است که گرفتن آن ها باعث کسب یک قدرت جدید می شود.

دانلود Adobe Photoshop CC 2020 v21.1.2.136 Win+Mac فتوشاپ

دانلود Adobe Photoshop CC 2020 v21.1.2.136 Win+Mac فتوشاپ

توسط حجت فتاحی
|
۸ ارديبهشت ۹۹

Adobe Photoshop CC (به انگلیسی: Photoshop، به معنی کارگاه عکس) یک پردازشگر گرافیکی است که بدست شرکت ادوبی گسترش یافته و برای ایجاد، ترکیب، ویرایش، بازسازی و یا دگرگونی عکس‌ها و نگاره‌ها بکار می‌رود. فتوشاپ برای سیستم‌عامل ویندوز و مکینتاش به‌کار می‌رود. هم‌چنین نگارش‌های گوناگون این نرم‌افزار تا نگارش دهم، در سیستم‌عامل لینوکس نیز با کمک ابزارهای میانه (مانند کراس‌اوور) قابل استفاده‌است. آخرین نسخهٔ رسمی این نرم‌افزار نسخهٔ چهاردهم آن است که با اسم ادوبی فتوشاپ سی‌سی شناخته می‌شود.

دانلود انیمیشن Frozen 2013 یخ زده با دوبله فارسی

دانلود انیمیشن Frozen 2013 یخ زده با دوبله فارسی

توسط حجت فتاحی
|
۸ ارديبهشت ۹۹

Frozen (یخ‌زده) انیمیشنی ماجرایی و کمدی، محصول سال ۲۰۱۳ کشور آمریکا است. کارگردانی این انیمیشن بر عهده Chris Buck, Jennifer Lee بوده‌‌است و بازیگرانی چون کریستن بل، ایدینا منزل، جاناتان گروف، جاش گد، سانتینو فونتانا، آلن تودیک، کیران هایندز و رابرت پاین در آن به صداپیشگی پرداخته‌اند. انیمیشن یخ‌زده که محصول مشترک کمپانی والت دیزنی پیکچرز و استودیوهای انیمیشن‌سازی والت دیزنی به حساب می‌آید، با بودجه ۱۵۰ میلیون دلاری ساخته ‌شده و در گیشه سینماهای سرتاسر جهان به‌ فروش ۱.۲۷۶ میلیارد دلاری رسیده‌است.

بازی سیستم عامل فیلم انیمیشن موسیقی مداحی آموزشی نرم افزار کلاسیک رفع Error

Twitter Twitter
Instagram Instagram
Telegram Telegram
GitHub Github
RSS RSS
Gmail Email