Train Sim World :: دانلود سیتی
دانلود کاربران اینترنت 2020 شرکت مخابرات اصفهان از سایت دانلود سیتی بدون محاسبه ترافیک و کاملا رایگان می باشد.

Train Sim World

Train Sim World یک بازی ویدئویی در سبک شبیه سازی و مدیریتی است که توسط شرکت Dovetail Games توسعه یافته و به وسیله Dovetail Gamesبا همکاری Maximum Games در جولای 2018 برای سیستم عامل مایکروسافت ویندوز منتشر شده است.

در این بازی شما شاهد یک شبیه سازی بسیار کامل از دنیای قطار ها خواهید بود که بسیار واقع گرایانه طراحی شده است.

 

همه چیز از عملکرد، صداها و رانندگی در بازی بسیار عالی شبیه سازی شده اند و شاهد دنیایی عظیم از انواع قطار ها خواهید بود. همه چیز در بازی با دقت و بر اساس واقعیت جلو میرود، برنامه ریزی جدول زمانی 24 ساعته به شما امکان جابه جایی مسافران در مناطق مختلف را میدهد.

 

در بخش رانندگی در کابین مخصوص لکوموتیوران قرار خواهید گرفت و باید از سیستم ها و ابزار های مختلفی استفاده کنید و قطار را به حرکت در بیاورید.

 

در بازی Train Sim World شما به عنوان یک مهندس راه‌آهن نقش‌آفرینی میکنید که وظیفه اصلیتان، حمل و نقل محموله‌ ها، جابه جایی مسافران، برنامه تعمیرات لکوموتیو ها در بازه‌های زمانی مختلف و... میباشد. بازی دارای بخش آموزشی نیز میباشد که میتوانید از آن برای پیشرفت در بازی و یادگیری استفاده نمایید

 

 جهت دانلود Dovnload

برچسب‌ها

تا حالا۰ تا نظر داشتیم!

حجت فتاحی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بازی سیستم عامل فیلم انیمیشن موسیقی مداحی آموزشی نرم افزار کلاسیک رفع Error

Twitter Twitter
Instagram Instagram
Telegram Telegram
GitHub Github
RSS RSS
Gmail Email