بازی The Punisher :: دانلود سیتی
دانلود کاربران اینترنت 2020 شرکت مخابرات اصفهان از سایت دانلود سیتی بدون محاسبه ترافیک و کاملا رایگان می باشد.

بازی The Punisher



The Punisher یک بازی زیبا در سبک اکشن, تیراندازی سوم شخص است که در سال ۲۰۰۵ توسط Volition Inc, Amplified Games ساخته و توسط کمپانی قدرتمند THQ برای پلتفرم های  PS2 / XBOX / PC عرضه شده است .

 اگر میخواهید عنوانی تمام عیار اکشن سوم شخص را تجربه کنید به هیچ وجه The Punisher را از دست ندهید. عنوانی که جزو محصولات پر فروش و محبوب به حساب می آید و هنوز جزه بهترین بازی هایی است و دارای داستان و گیم پلی بسیار جذاب است. یکی از دلایلی که باعث محبوبیت آن شده است, شباهت بسیار زیاد آن به سری محبوب مکس پین است.

داستان The Punisher توسط شخصیت اصلی فرانک کستل که توسط پلیس دستگیر شده است ، بیان می شود. خانواده او توسط خلافکاران به قتل رسیده اند. او هیچ چیزی برای از دست دادن ندارد پس برای گرفتن انتقام خانواده اش دست به هر کاری می زند. در واقع داستان که بصورت فلش بک می باشد از زبان او بیان می شود و شما تک تک وقایع را در ادامه و در طی مراحل مختلف خواهید چشید. شما در The Punisher می توانید با استفاده از چهار روش ابتدایی مانند گذاشتن اصلحه بر روی مغز, مشت زدن, خفه کردن و سر شخص را به زمین کوباندن از شخص مورد نظر اطلاعات بدست آورید. صدا و موزیک ها را می توان از جمله نقاط قوت بازی به شمار آورد. موزیک ها در محیط های مختلف بسیار خوب کار شده اند و صداگذاری شخصیت ها به بهترین شکل ممکن انجام گرفته است.

تاریخ انتشار Jan 18, 2005
بستر های نرم افزاری مورد نیاز PC
زبان ENG
ژانر اکشن
کمپانی تولید کننده THQ
حجم فایل ۱/۶۵ گیگابایت
امتیاز بازی ( metacritic )



۶۵ از ۱۰۰
برچسب‌ها

تا حالا۰ تا نظر داشتیم!

حجت فتاحی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بازی سیستم عامل فیلم انیمیشن موسیقی مداحی آموزشی نرم افزار کلاسیک رفع Error

Twitter Twitter
Instagram Instagram
Telegram Telegram
GitHub Github
RSS RSS
Gmail Email