بازی Frontlines: Fuel of War :: دانلود سیتی
دانلود کاربران اینترنت 2020 شرکت مخابرات اصفهان از سایت دانلود سیتی بدون محاسبه ترافیک و کاملا رایگان می باشد.

بازی Frontlines: Fuel of War

Frontlines: Fuel of War بازی اکشن اول شخص زیبای سال ۲۰۰۸ که با تبلیغات وسیعی که کمپانی THQ پیش از عرضه بر روی آن کرده بود، تمامی علاقمندان به بازی های اکشن منتظر عرضه آن بودند.

 در آینده ای نزدیک تنها یک منطقه بر روی زمین باقی می ماند که دارای ذخایر نفت می باشد و این آغازیست برای شروع جنگی عظیم. این منطقه جایی نیست جز روسیه. کشوری که در داستان بازی های بسیاری حضور داشته و خواهد داشت. اینبار روسیه و چین متحد شده اند تا به اهداف سیاسی خود برسند ولی آمریکا و دولت های غربی نیز بیکار نشسته و با برنامه ای دقیق ، قصد دارند حمله ای بزرگ ترتیب دهند. این داستان مربوط به سال ۲۰۲۴ میلادیست.
در این سال دولت های نام برده شده برای رسیدن به نفت ، جنگ جهانی سوم را آغاز می کنند. بازی در سه کشور تاجیکستان ، قزاقستان و روسیه جریان دارد. داستان بازی به موضوعی پرداخته که بارها آن را از رسانه های مختلف دیده و خوانده ایم. معرفی این داستان به مخاطب از طریق نمایش cutscene های(میان پرده) از پیش رندر شده ای می باشد که برای ساخت آن ها از همان Engine ، مدل ها و دیگر اجزای بازی استفاده شده. در قسمت تکنفره بازی شما کنترل یکی از سربازان مجهز و پیشترفته را به دست گرفته و با بقیه همراهان خود وارد نبرد در بازی میشود. شکل مبارزات در بازی بدین شکل است که در نقشه شما محیط به دو دسته آبی و قرمز تقسیم شده است. دسته آبی منطقه تحت کنترل شما بوده و منطقه قرمز منطقه تحت کنترل دشمنان میباشد و شما بایستی منطقه کنترل خود را تا جایی افزایش بدهید که دشمنان کاملا تسلیم و نابود شده باشند. با پیشترفت در محیط بازی روی نقشه در روی مرز بین رنگها دایره هایی وجود دارد که شامل ماموریتهایی هستند که باعث میشود منطقه تحت کنترل شما بیشتر شود که متشکل از نابودی جایی و از اینجور چیزها است. مهم پیشبرد این منطقه تحت کنترل است که شما در طول نبرد در نقشه بازی به مشکلات گوناگونی بر خورد میکنید که به وسیله انواع تجهیزاتتان میتوانید انها را حل کنید. یکی از جالبترین این امکانات ماشینی کوچک حامل بمب است که میتوانید با هدایت ان مثلا به زیر یک تانگ ان را نابود کرده و راه را برای عبور باز کنید. مراحل بازی بسیار وسیع و بزرگ هستند و جو نبرد هم در بازی بسیار زیبا است. محیطهایی که برای بازی طراحی و در نظر گرفته شده اند بسیار جذاب عالی هستند و از محیطهای شهری تا جنگلها و دهکدهها و … ادامه دارد.



Dovnload

برچسب‌ها

تا حالا۰ تا نظر داشتیم!

حجت فتاحی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بازی سیستم عامل فیلم انیمیشن موسیقی مداحی آموزشی نرم افزار کلاسیک رفع Error

Twitter Twitter
Instagram Instagram
Telegram Telegram
GitHub Github
RSS RSS
Gmail Email