دانلود Battlefield V برای PC :: دانلود سیتی
دانلود کاربران اینترنت 2020 شرکت مخابرات اصفهان از سایت دانلود سیتی بدون محاسبه ترافیک و کاملا رایگان می باشد.

دانلود Battlefield V برای PC

دریافت
حجم: 9.6 کیلوبایت


Battlefield V جدیدترین نسخه از سری بازی های محبوب و پرطرفدار Battlefield است که به تازگی منتشر شده است . بخش داستانی ( single player ) بازی شامل سه قسمت ۲ ساعته است .

 هر کدام از این قسمت ها داستان مختلف و سرگرم کننده ای دارند و در محیط ها و منطقه های زیبا و جذاب مختلفی اتفاق می افتند . در این نسخه از بازی مانند سری های قبل جون شما به صورت خودکار پر می شود و اطرافتان پر از تفنگ ها و تجهیزات مختلف است . در دو قسمت از بازی شما باید به تنهایی با دشمنان بجنگید در صورتی که در نسخه های قبل بیشتر اوقات یک گروه داشتید . بخش مولتی پلیر ( آنلاین ) بازی شامل مد های مختلفی از جمله continuous, Tides of War, Firestorm و Grand Operations می باشد . در این نسخه از بازی Battlefield سازندگان بیشتر تمرکزشان بر روی مکانیک بازی بوده است تا بازی به واقعیت نزدیک تر شود . سیستم جدید بازی به نام Company system به کاربران اجازه می دهد تا شخصیت شان را بیشتر شخصی سازی کنند . هر کاربر می تواند چند شخصیت با لباس ها و تجهیزات مختلف انتخاب کند . با به اتمام رساندن مراحل بازی می توانید درون بازی پول درآورید و آیتم های مختلف بدست آورید . از ویژگی های جدید این بازی می توان به، شخصی سازی شخصیت، تفنگ ها و … ، به تصویر کشیدن جنگ جهانی دوم به طوری که تا به حال ندیدده اید و کنترل بیشتر بر روی تجهیزات و تفنگ ها اشاره کرد .

تاریخ انتشار Nov 15, 2018
بستر های نرم افزاری مورد نیاز PC
زبان ENG
ژانر اکشن
کمپانی منتشرکننده EA
حجم فایل ۴۴ گیگابایت
امتیاز بازی ( Metacritic ) ۸۲ از ۱۰۰

 

Battlefield V نسبت به نسخه‌های قبلی یک سیستم احیای سلامت بهبودیافته دارد. بعد از نسخه آلفا ما هردو نوع احیای Medic و buddy را تنظیم خواهیم کرد تا در نهایت احساس راحتی بیشتری داشته باشد و نیز برخی از تاخیرها را رفع خواهیم کرد؛ مانند زمانی که شما عمل بازیابی سلامت را به پایان رسانده‌اید ولی برای یک لحظه نمی‌توانید حرکت کنید. ما در حال حاضر احیا buddy را ۲٫۵ ثانیه سریع‌تر کرده‌ایم و اگر نیازی باشد احیای با Medic را نیز به همین میزان تغییر خواهیم داد.




Dovnload

برچسب‌ها

تا حالا۰ تا نظر داشتیم!

حجت فتاحی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بازی سیستم عامل فیلم انیمیشن موسیقی مداحی آموزشی نرم افزار کلاسیک رفع Error

Twitter Twitter
Instagram Instagram
Telegram Telegram
GitHub Github
RSS RSS
Gmail Email