دانلود بازی Shadow of the Tomb Raider برای PC :: دانلود سیتی
دانلود کاربران اینترنت 2020 شرکت مخابرات اصفهان از سایت دانلود سیتی بدون محاسبه ترافیک و کاملا رایگان می باشد.

دانلود بازی Shadow of the Tomb Raider برای PC

بالاخره نسخه کرک شده بازی Shadow of the Tomb Raider یا همان SOTTR پس از گذشت حدودا ۲ماه توسط گروه CPY منتشر شد. این کرک دارای تمامی آپدیت ها و بسته های الحاقی منتشرشده برای این بازی تا ۱۷ نوامبر ۲۰۱۸ می باشد.

بازی Shadow of the Tomb Raider از جایی آغاز می‌شود که لارا و جونا در حال سفر هستند و به دلیل شدت گرفتن طوفان هلیکوپتر آن‌ها سقوط کرده و لارا همراهانش را گم می‌کند. اما آن‌ها به چه دلیل و به کجا در حال سفر هستند؟ بازی بای یک فلش بک به این سوال ما پاسخ می‌دهد. داستان بازی باز هم مربوط به لارا و انجمن Trinity می‌شود که می‌خواهند دنیا را نابود کنند. البته این بار این برداشتی است که لارا از صحبت‌های دکتر دومینگز داشته و ما نیز این برداشت را باور داریم.

تاریخ انتشار Sep 14, 2018
بستر های نرم افزاری مورد نیاز PC
زبان ENG
ژانر اکشن ، ماجراجویی
کمپانی منتشرکننده Square Enix
حجم فایل ۳۷ گیگابایت
امتیاز بازی ( Metacritic ) ۷۷ از ۱۰۰

 

در ابتدای بازی لارا یک خنجر باستانی را پیدا کرده و آن را می‌دزدد عملی که سبب ایجاد یک سونامی در مکزیک می‌شود و لارا پس از نبردی سخت، در نهایت به اجبار خنجر را به دکتر دومینگز تقدیم می‌کند. داستان بازی کماکان عالی به نظر می‌رسد و نسبت به نسخه‌های قبلی افت نداشته است. به بهترین شکل ممکن در Shadow of the Tomb Raider به شخصیت‌ها پرداخته شده و در مورد گذشته آن‌ها مطالبی وجود دارد که با خواندنشان می‌توانید اطلاعات خود را بالاتر ببرید.

اگر Shadow of the Tomb Raider را مستقل از دو نسخه قبل بدانیم بدون شک تجربه‌ای عالی خواهد بود اما با توجه به دو نسخه قدرتمندی که قبل از SotTR منتشر شده‌اند به نظر می‌رسد این نسخه قدمی رو به جلو برای سازندگان نیست. تقریبا تمام المان‌های نسخه‌های قبلی در این نسخه نیز تکرار شده‌اند که خب مسئله‌ای نیست! مشکل اینجاست که بازی در زمینه گیم پلی چیز جدیدی برای ارائه ندارد و به جز تغییراتی کوچک اما مثبت در زمینه مخفی‌کاری، Shadow of the Tomb Raider نسخه‌ای دقیقا مشابه با نسخه‌های قبلی و بدون تغییر است.




Dovnload

برچسب‌ها

تا حالا۰ تا نظر داشتیم!

حجت فتاحی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بازی سیستم عامل فیلم انیمیشن موسیقی مداحی آموزشی نرم افزار کلاسیک رفع Error

Twitter Twitter
Instagram Instagram
Telegram Telegram
GitHub Github
RSS RSS
Gmail Email