دانلود بازی FIFA 19 برای PC :: دانلود سیتی
دانلود کاربران اینترنت 2020 شرکت مخابرات اصفهان از سایت دانلود سیتی بدون محاسبه ترافیک و کاملا رایگان می باشد.

دانلود بازی FIFA 19 برای PC



نسخه کاملا آپدیت بازی FIFA 19 توسط گروه CPY بالاخره کرک شد. این نسخه دارای تمامی زبان های گزارشگری و آخرین نقل و انتقالات و آپدیت ها می باشد.

در بازی فیفا ۱۹ شاهد تغییراتی در نحوه زدن شوت خواهیم بود؛ به این صورت که پس از زدن کلید شوت برای بار اول، باید یک بار هم زمانی که پای بازیکن در حال برخورد به توپ است، این کلید را فشار دهید. در صورتی که در این کار زمان‌بندی درستی داشته باشید، یک شوت با دقت بالا روانه دروازه خواهد شد، ولی در صورتی که زمان‌بندی شما اشتباه باشد، درصد به خطا رفتن شوت افزایش خواهد یافت. البته در فیفا ۱۸، دوبار زدن کلید شوت پشت سر هم باعث نواخته شدن شوت زمینی یا به اصطلاح خود بازی، Low Driven Shot می‌شد که با اضافه شدن سیستم جدید شوت‌زنی در فیفا ۱۹، برای زدن چنین شوت‌های زمینی در این نسخه باید کلید R1/RB را همزمان با زدن شوت نگه دارید.

تاریخ انتشار Sep 20, 2018
بستر های نرم افزاری مورد نیاز PC
زبان ENG
ژانر ورزشی
کمپانی منتشرکننده EA Sports
حجم فایل ۴۶.۷ گیگابایت
امتیاز بازی ( Metacritic ) ۸۱ از ۱۰۰

 

سیستم جدید زدن ضربات دروازه:

تصور کنید که در حال بازی کردن فیفا با یکی از دوستان‌تان روی یک کنسول هستید و می‌خواهید یک ضربه دروازه بزنید. در این حالت، وقتی از دوربین پشت دروازه‌بان استفاده کنید، اگر بخواهید توپ را به مدافع نزدیک دروازه‌بان پاس بدهید، دوست‌تان متوجه تغییرات دوربین خواهد شد و می‌فهمد که شما قصد پاس دادن به کدام بازیکن را دارید و می‌تواند بازیکن مهاجم خودش را به وی نزدیک و کار را برای شما سخت کند. ولی در دانلود بازی فیفا ۱۹، اگر شما جهت خاصی را انتخاب کنید، دیگر دوربین به آن سمت تغییر نمی‌کند و همیشه ثابت خواهد بود. در نتیجه دوست‌تان هم متوجه هدف پاس شما نخواهد شد. البته این ویژگی، آنطور که باید و شاید در بازی‌های آنلاین یا برای افرادی که از دوربین پشت دروازه‌بان استفاده نمی‌کنند، به‌دردبخور نیست.

دستورات تاکتیکی جدید برای بازیکنان:

در فیفا ۱۸، اگر به قسمت دستورات تاکتیکی مربوط به بازیکنان (Player Instructions) بروید، برای مدافعین کناری فقط می‌توانید از بین گزینه‌های اضافه شدن به حمله، ماندن در دفاع و حالت متعادل، یکی را انتخاب کنید. ولی در فیفا ۱۹ قرار است این مدافعین کناری یک دستور تاکتیکی قابل انتخاب دیگر هم داشته باشند که از طریق آن، می‌توانید از آن‌ها بخواهید که یا به عنوان وینگر و از کناره‌ها به حمله اضافه شوند یا اینکه در هنگام حمله تیم، به سمت مرکز زمین بروند و از این طریق به تیم کمک کنند.اما دستورات تاکتیکی جدید فقط محدود به مدافعین کناری نمی‌شود و در فیفا ۱۹، همچنین می‌توانید به هافبک‌های وسط تیم‌تان بگویید که در هنگام دفاع، مرکز زمین را پوشش بدهند یا اینکه مراقب کناره‌های زمین باشند.

صحنه هایی از بازی :




برچسب‌ها

تا حالا۰ تا نظر داشتیم!

حجت فتاحی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بازی سیستم عامل فیلم انیمیشن موسیقی مداحی آموزشی نرم افزار کلاسیک رفع Error

Twitter Twitter
Instagram Instagram
Telegram Telegram
GitHub Github
RSS RSS
Gmail Email