دانلود بازی Sundered برای PC :: دانلود سیتی
دانلود کاربران اینترنت 2020 شرکت مخابرات اصفهان از سایت دانلود سیتی بدون محاسبه ترافیک و کاملا رایگان می باشد.

دانلود بازی Sundered برای PC


نسخه جدید بازی Sundered تحت عنوان Eldritch Edition منتشر شد. این نسخه درواقع یک نسخه Definitive از این بازی می باشد که تمامی آپدیت های پیشین برای بازی را شامل می شود و یک به روزرسانی کاملا مجزا به نام Magnate of the Gang نیز در این نسخه قرار گرفته است. حالت لوکال چندنفره (کوآپ) به بازی اضافه شده و محیط های جدیدی در اختیار گیمرها قرار گرفته است. شما می توانید در چالش های منحصر به فرد شرکت نموده و مسیرهای خود برای رسیدن به رئیس های جدید را باز کنید.

شما بازی Sundered را در نقش Eshe آغاز می‌کنید، سرگردان در دنیای فاسد و دام افتاده در غار‌هایی که همیشه در تغییر هستند، جایی که روح‌های ترسناک آنجا را فرا گرفته‌اند. با در دست گرفتن نیرو‌های خود و جمع‌آوری عتیقه‌های فاسد به جنگ با دشمنان رفته و به قیمت انسانیت خود هیولا‌ها را از پا دربیاورید. در این دنیا مقاومت کنید یا اینکه شکست را قبول کنید. عنوان Sundered یک بازی دوبعدی اکشن و اصطلاحا مترویدونیا است که تمامی محیط و جزییات آن، توسط دست طراحی شده‌اند و از این‌رو با بازی بسیار زیبایی از حیث هنری طرف هستیم.

تاریخ انتشار Jul 28, 2017
بستر های نرم افزاری مورد نیاز PC
زبان ENG
ژانر اکشن، ماجرایی، ایندی
کمپانی منتشرکننده Thunder Lotus Games
حجم فایل ۱.۶ گیگابایت
امتیاز بازی ( Metacritic ) ۷۹ از ۱۰۰

 

از جمله ویژگی‌های جالب بازی می‌توان به داشتن جهان‌های تصادفی، پایان‌های مختلف و همچنین بیش از ۱۵ ساعت گیم‌پلی اشاره کرد. سیستم پیشرفت بازی بسیار عالی کار شده است و مبارزه‌های آن هم چالش‌برانگیز و لذت‌بخش هستند. البته در برخی لحظات بازی، شرایط کمی ناعادلانه می‌شود و این تاثیری منفی روی تجربه بازی دارد، ولی حتی با وجود این مشکل هم دانلود بازی Sundered تجربه‌ای سرگرم‌کننده است که پس از تمام کردن آن، به تجربه مجدد آن هم علاقه نشان خواهید داد؛ چرا که اولا بازی پایان‌های مختلفی دارد و ثانیا صرفا کشتن موجودات مختلف در آن، آن‌قدر لذت دارد که هرگز از تجربه بازی خسته نشوید.


صحنه هایی از بازی :

 

برچسب‌ها

تا حالا۰ تا نظر داشتیم!

حجت فتاحی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بازی سیستم عامل فیلم انیمیشن موسیقی مداحی آموزشی نرم افزار کلاسیک رفع Error

Twitter Twitter
Instagram Instagram
Telegram Telegram
GitHub Github
RSS RSS
Gmail Email