دانلود آهنگ بهنام بانی تویی انتخابم :: دانلود سیتی
دانلود کاربران اینترنت 2020 شرکت مخابرات اصفهان از سایت دانلود سیتی بدون محاسبه ترافیک و کاملا رایگان می باشد.

دانلود آهنگ بهنام بانی تویی انتخابم

دانلود آهنگ جدید بهنام بانی تویی انتخابم

هم اینک سوپرایز ویژه رسانه موزیکفا ♫ دانلود آهنگ شنیدنی و بسیار زیبای تویی انتخابم با صدای بهنام بانی به همراه تکست و بهترین کیفیت ♫

Download New Music BY : Behnam Bani | Toei Entekhabam With Text And 2 Quality 320 And 128 On Music-fa

M babei0958345094850935830493089530985 دانلود آهنگ بهنام بانی تویی انتخابم

متن آهنگ تویی انتخابم بهنام بانی

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

یه جوری؛ جورم با دلت، دیگه من وُ تو نداره!●♪♫
همش هواتوُ می کنه؛ این دلی که بی قراره…●♪♫
بخند عزیزم تو فقط؛ آخه زندگی یه باره●♪♫
خودم کنارت می مونم؛ بی خیاله کلِ دنیا●♪♫
نه! دیگه فکرشم نکن…●♪♫
بیا تا بریم؛ از اینجا●♪♫

شعر : علیرضا طلیسچی و حمیدرضا یوسفی
بریم یه جایی که؛ فقط من وُ تو باشیموُ دریا…●♪♫
دوسِت دارم… دوسِت دارم…●♪♫
با چه زبونی، بهت بگم؟!●♪♫
بگم که عاشق شدم؛ نکنی جوابم!●♪♫
دوسِت دارم… دوسِت دارم…●♪♫
تمومِ دنیا هم بیان؛ تویی انتخابم…●♪♫

آره! تویی انتخابم…●♪♫
خودتو نگیری واسموُ یه کاری نکنی، بِرموُ…●♪♫
چشات می گیره آدموُ!●♪♫
تا حالا؛ این جوری نبودم…●♪♫
تو که چال داری رو گونت؛ شدم عاشق وُ دیوونه ات!●♪♫
قلبم، دیگه شده خونه ات…●♪♫
شدی همه ی وجودم…●♪♫

ملودی و تنظیم قطعه : حامد برادران
دوسِت دارم… دوسِت دارم…●♪♫
با چه زبونی، بهت بگم؟!●♪♫
بگم که عاشق شدم؛ نکنی جوابم!●♪♫
دوسِت دارم… دوسِت دارم…●♪♫
تمومِ دنیا هم بیان؛ تویی انتخابم…●♪♫
آره! تویی انتخابم…●♪♫

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

بهنام بانی تویی انتخابم



برچسب‌ها

تا حالا۰ تا نظر داشتیم!

حجت فتاحی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بازی سیستم عامل فیلم انیمیشن موسیقی مداحی آموزشی نرم افزار کلاسیک رفع Error

Twitter Twitter
Instagram Instagram
Telegram Telegram
GitHub Github
RSS RSS
Gmail Email