دانلود بازی The Stillness of the Wind برای PC :: دانلود سیتی
دانلود کاربران اینترنت 2020 شرکت مخابرات اصفهان از سایت دانلود سیتی بدون محاسبه ترافیک و کاملا رایگان می باشد.

دانلود بازی The Stillness of the Wind برای PC



داستان هنری بازی The Stillness of the Wind در مورد مردمانی است که یک به یک روستای خودشان را ترک می کنند و برای زندگی بهتر به شهر عازم می شوند. اما همه به جز تالما. او از یک روش ساده و یکنواخت برای زندگی خودش استفاده می کند و احساس می کند که به پایان همه روزهای خودش نزدیک شده است. او تنها برای زنده ماندن تلاش می کند و از چیزهای ساده برای گذران وقت استفاده می کند. تجارت ساده و سر زدن به گاو ها و گوسفندهایش تمام چیزهایی است که برایش باقی مانده است.

تاریخ انتشار Feb 07, 2019
بستر های نرم افزاری مورد نیاز PC
زبان ENG
ژانر  ماجراجویی ،ایندی
کمپانی منتشرکننده Fellow Traveller
حجم فایل ۰.۹ گیگابایت
امتیاز بازی ( Metacritic ) —  از ۱۰۰

 

حال شما باید به عنوان نگهدارنده این شخصیت، پلتفرم اختصاصی خود را پیاده سازی کنید و نحوه زندگی وی را تغییر دهید. باد همه این تجارت ها را انجام دهید و به حیوانا و مزرعه تاهما برسید. درست کردن پنیر و دیگر محصولات از شیر گاوها، کارهایی هستند که می توانند شما را سرگرم کنند و تاهما را برای روزهای بیشتری نجات دهند. درواقع شما زندگی تاهما را تجربه می کنید و به عنوان کسی که در روستا مانده است، زندگی می کنید.

با بازی The Stillness of the Wind باید یک زندگی صلح آمیز را توسط تاهما تجربه کنید و این حقیقت را که می شود در روستا هم زنده ماند و زندگی کرد را حقیقت بخشید. زندگی بدین صورت سخت خواهد گذشت، اما بالاخره امکام پذیر است و چالش های خاص خودش را دارد. زندگی سرشار از معنویت است و یقینا آرامش سرشاری نسبت به زندگی شهری خواهد داشت. وظایف شما ساده هستند و تنها باید بدانید که در شهر چگونه محصلات مختلف را تولید می کنند و چگونه آنها را در بازار به فروش می رسانند. همه جا در روستا تاریک است و تاهما باید به تنهایی یک زندگی خوب را برای خودش درست کند. فضای هنری بازی تحسین بسیاری از منقدین را برانگیخته است.

صحنه هایی از بازی :




برچسب‌ها

تا حالا۰ تا نظر داشتیم!

حجت فتاحی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بازی سیستم عامل فیلم انیمیشن موسیقی مداحی آموزشی نرم افزار کلاسیک رفع Error

Twitter Twitter
Instagram Instagram
Telegram Telegram
GitHub Github
RSS RSS
Gmail Email