دانلود بازی HEVN برای PC :: دانلود سیتی
دانلود کاربران اینترنت 2020 شرکت مخابرات اصفهان از سایت دانلود سیتی بدون محاسبه ترافیک و کاملا رایگان می باشد.

دانلود بازی HEVN برای PC


HEVN یک بازی جهان آزاد و ماجراجویانه است که در سیاره ای دورافتاده در صدها سال آینده اتفاق می افتد. جناح های سازمانی در رقابت برای بدست گرفتن کنترل منابع سرتاسر منظومه ی شمسی هستند، در حالی که سایرین برنامه ی خود را بر روی کمک به بشریت گذاشته اند تا به دوران پیشرفته ی کمتری بازگردند. 

داستان بازی از جایی شروع می شود که شخصیت اصلی بازی یعنی Sebastian Mar عازم یک ماموریت فلکی برای استخراج معادن می شود اما جایی که به آن عازم شده است خشک و بایر و بدون هیچ محصولی است. در این سفر، همراه وی که از طریق امواج رادیویی با او همکاری می کند و نامش Edna است، باید به سباستین کمک کند تا زنده بماند. در بازی HEVN می توانید از ابزارها و اسلحه منحصر به فرد موجود در گیم پلی استفاده کنید و بر موانع و معماهای پیش روی خود غلبه کنید.

تاریخ انتشار Sep 24, 2018
بستر های نرم افزاری مورد نیاز PC
زبان ENG
ژانر ایندی ، ماجراجویی ، اکشن
کمپانی منتشرکننده Miga
حجم فایل ۱ گیگابایت
امتیاز بازی ( Metacritic ) — از ۱۰۰

 

دنیایی ناشناخته را کاوش کنید، با المان های بی رحم آن مبارزه کرده و با شرایط زندگی در این سیاره ی بی رحم خو بگیرید تا بتوانید راهی برای برگشت پیدا کنید. دانلود بازی HEVN از مکانیزم های کاوشگرانه، اکشن و تلاش برای بقا بهره مند است تا یک شبیه ساز عمیقا تخیلی را به شما القا کند. سطح سیاره ی Naic را کاوش کنید و بخش های متعدد کارخانه ی استخراج معادن Nomoni را مورد تحقیق قرار دهید. با حفظ سلامت جسمانی و روانی خود، به دنبال جواب های متعددی که باید بدست آورید باشید. دنیایی غنی و تعاملی را قدم بزنید و هر کاری که برای زنده ماندن و برگشتن لازم است را انجام دهید.

صحنه هایی از بازی :




برچسب‌ها

تا حالا۰ تا نظر داشتیم!

حجت فتاحی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بازی سیستم عامل فیلم انیمیشن موسیقی مداحی آموزشی نرم افزار کلاسیک رفع Error

Twitter Twitter
Instagram Instagram
Telegram Telegram
GitHub Github
RSS RSS
Gmail Email