دانلود بازی Barbearian برای PC :: دانلود سیتی
دانلود کاربران اینترنت 2020 شرکت مخابرات اصفهان از سایت دانلود سیتی بدون محاسبه ترافیک و کاملا رایگان می باشد.

دانلود بازی Barbearian برای PC


Barbearian از یک دنیای عجیب بهره می برد و شما به عنوان شخصیت اصلی باید برای زندگی خود مبارزه کنید. اسرار را کشف کنید و سعی کنید که راه ورود به خانه را پیدا کنید. بازی یک هک اند اسلش سرعتی است که جنگ های عظیمی در ان جریان دارد و باید دنیایی از رنگ ها را نظاره کنید و همه را به خاک و خون بکشید. بیش از ۱۰۰ سطح پر از ماجراجویی های مختلف ارائه شده است که شامل ارتقا و خرید سلاح های جدید می شود و باید تا می توانید محیط بازی را غارت کنید. دشمنان در تعداد بالا به شما حمله ور می شوند و باید تا می توانید ارتش خود را راهی نبرد کنید. برخورد با باس های مختلف وظیفه شما است و نباید یک لحظه هم از حمله به آنها غافل شوید. این مورد به خاطر سرعت بالا و سرسام آوری است که بازی دارد و هیچ فرصتی برای استراحت به شما نمی دهد.

تاریخ انتشار Aug14, 2018
بستر های نرم افزاری مورد نیاز PC
زبان ENG
ژانر  ایندی ، اکشن
کمپانی منتشرکننده Kimmo Lahtinen
حجم فایل ۰.۱ گیگابایت
امتیاز بازی ( Metacritic )  از ۱۰۰

 

چالش های بازی Barbearian اصلا دلسرد کننده ظاهر نمی شوند و همواره جذابیت خودشان را تا اخر حفظ می کنند. گرافیک بازی فوق العاده جذاب است و هرطرف از نقشه شامل رنگ های مختلف پویا می شود. حالت اکشن بازی هم تاثیر زیادی روی آن دارد و شاهد رقص رنگ ها در خلال نبردهای سریع بازی هستیم. شعله های آتشین سلاح ها واقعا دیدنی هستند و غارت همه دشمنان حس و حال فوق العاده ای القا می کند. باید همه جوانب را بررسی کنید و نگذارید که دشمنان بیش از حد به شما نزدیک شوند. باید زندانیان را نجات دهید و از آنها یک ارتش قدرتمند برای خود بسازید. باس ها از هوا به روی مرکز محیط سرازیر می شوند و غول پیکر هستند. باید از همه طرف به این باس حمله کنید و حواسش را پرت کنید تا ضربات اساسی را توسط شخصیت اصلی وارد کنید.

 

صحنه هایی از بازی :

 

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7 or newer
Processor: 1.8+ Ghz, dual-core processor
Memory: 1 GB RAM
Graphics: OpenGL 2.1+
DirectX: Version 9.0c
Storage: 300 MB available space




لینک دانلود

دانلود بازی نسخه SiMPLEX:


دانلود با لینک مستقم با حجم 138 مگابایت 

برچسب‌ها

تا حالا۰ تا نظر داشتیم!

حجت فتاحی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بازی سیستم عامل فیلم انیمیشن موسیقی مداحی آموزشی نرم افزار کلاسیک رفع Error

Twitter Twitter
Instagram Instagram
Telegram Telegram
GitHub Github
RSS RSS
Gmail Email