دانلود بازی The Saviors Gang برای PC :: دانلود سیتی
دانلود کاربران اینترنت 2020 شرکت مخابرات اصفهان از سایت دانلود سیتی بدون محاسبه ترافیک و کاملا رایگان می باشد.

دانلود بازی The Saviors Gang برای PC


وظیفه شما در بازی The Saviors Gang این است که به سرنوشتی که به عنوان راهنما پیش روی تان قرار دارد، وفادار باشید و سعی کنید که از راه منحرف نشوید. این موضوع می تواند شما را در شرایط سختی قرار دهد، اما باید امیدوار باشد که پایانش خوش است. از بین بردن، خرد کردن و سوزاندن، همه مجازاتی است که شما به واسطه انحراف از مسیر خواهید داشت و باید منتظر فجایع دیگری هم که ممکن است روی دهد باشید. باید هر سطح از بازی را به طوری بروید که زنده بمانید و رفته رفته هم مهارت های خود را بیشتر کنید. ۱۷ سطح برای بازی تعیین شده است و به ۲۰ روش مختلف می توانید مرگ را تجربه کنید. سطوح بازی چالش برانگیز و بسیار سخت است و شما را وارد یک حالت مرگ اساسی می کند. اما فیزیک بازی جذاب است و حالت واقع گرایانه تری دارد.

تاریخ انتشار Mar 02, 2019
بستر های نرم افزاری مورد نیاز PC
زبان ENG
ژانر  ماجراجویی ،ایندی ،استراتژیک ، کژوال ،شبیه سازی
کمپانی منتشرکننده Catness Game Studios
حجم فایل ۷ گیگابایت
امتیاز بازی ( Steam ) ۸۴ از ۱۰۰

 

در بازی The Saviors Gang می توانید یک داستان فان هم تجربه کنید و هنر را احساس کنید. گرافیک بازی ساده است و طراحی نه چندان دقیقی هم ندارد. می توانید شخصیت های زیادی را در طول مسیر تجربه کنید و توسط آنها مسیر خود را مشخص کنید. بازی در زمین های قدیمی اورشلیم جریان دارد و از کوه های مقدس گرفته تا غارهای تاریک را شامل می شود. شما از جنگل های تاریک عبور خواهید کرد و باید از ابزارهای عجیب و غریب برای زنده ماندن و بقا استفاده کنید. هر فصل از بازی شامل پیروان جدیدی است که به بازی اضافه می شوند و شانس زنده ماندن شما را بالا می برند. مدیرتی در بازی اهمیت زیادی دارد و باید گروه بزرگی از مردم را هدایت کرده و سپس به وظایف دیگر خود برسید. به نوبه خودتان باید حضور موثری در بازی داشته باشید و برای رسیدن به اهداف خود مقابل شیطان قد علم کنید. این شیطان بیشتر به مصاف پیروان شما می رود و آنها را از راه به در می کند.

صحنه هایی از بازی :

 

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7 or above
Processor: Intel i3
Memory: 1 GB RAM
Graphics: Intel HD 3000
Storage: 3 GB available space

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 10
Processor: Intel i7
Memory: 2 GB RAM
Graphics: Nvidia GT 850
DirectX: Version 12
Storage: 4 GB available space

 

توضیحات نصب: پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. حال فایل ISO بدست آمده را با نرم افزار Daemon Tools اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. پس از نصب بازی تمامی محتوایات موجود در پوشه PLAZA را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. برای جلوگیری از آنلاین شدن بازی، در فایروال سیستم خود فایل اجرایی بازی را بلاک کنید.




برچسب‌ها

تا حالا۰ تا نظر داشتیم!

حجت فتاحی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بازی سیستم عامل فیلم انیمیشن موسیقی مداحی آموزشی نرم افزار کلاسیک رفع Error

Twitter Twitter
Instagram Instagram
Telegram Telegram
GitHub Github
RSS RSS
Gmail Email