دانلود بازی TEKKEN 7 Ultimate Edition برای PC :: دانلود سیتی
دانلود کاربران اینترنت 2020 شرکت مخابرات اصفهان از سایت دانلود سیتی بدون محاسبه ترافیک و کاملا رایگان می باشد.

دانلود بازی TEKKEN 7 Ultimate Edition برای PC


نسخه آلتیمیت ادیشن بازی تیکن ۷ به همراه تمامی DLCها توسط CODEX کرک شد. این کرک که بر اساس Update v2.21 می باشد، تمامی بسته های الحاقی و شخصیت ها را نیز شامل می شود. بازی Tekken 7 دارای چند ساعت بخش داستانی است که علاقه‌مندان می‌توانند به تجربه آن بپردازند. همچنین این بخش شامل یک سری داستان‌های جانبی است که بازیکنان علاوه‌بر داستان اصلی می‌توانند آن‌ها را نیز انجام دهند. به عبارتی بازی علاوه‌بر ارائه داستان خاندان میشیما، دارای یک سری فصل بندی دیگر است که سایر شخصیت‌های دنیای بازی نظیر شخصیت کلودیو سرافینو و گروه جن گیرش را شامل می‌شود.

در واقع The Archers of Sirius نام گروهی از جن‌گیرها است که از زمان باستان تا به امروز قدرت‌های ماورایی را از دنیا پاک می‌کنند. گروهی فوق سری که در بین مردم و جامعه شناخته شده نیست. ولی طی داستان بازی، یک روز یکی از این جن‌گیرها به شخصیت میشیما زایباتسو نزدیک شده و از وی می‌خواهد به آن‌ها ملحق شود. ولی زایباتسو این درخواست را رد می‌کند. البته این کار به هیچ وجه فشار بر روی زایباتسو جهت پیوستن به جن‌گیرها را قطع نمی‌کند.

تاریخ انتشار Jun 1, 2017
بستر های نرم افزاری مورد نیاز PC
زبان ENG
ژانر اکشن، مبارزه‌ای
کمپانی منتشرکننده BANDAI NAMCO Entertainment
حجم فایل ۱۴.۷ گیگابایت
امتیاز بازی ( Metacritic ) ۸۲  از ۱۰۰

 

یک مورد ناراحت‌کننده در ارتباط با Tekken 7 این است که بازی برخلاف اکثر بازی‌های جدید سبک فایتینگ، در اضافه کردن المان‌های جدید موفق عمل نکرده است و هسته اصلی مبارزات بازی کماکان همان چیزی است که همواره در سری تکن مشاهده کرده‌ایم. البته این به معنی بد بودن بازی نیست و شخصا از گیم‌پلی بازی لذت زیادی می‌برم و بیش‌تر از اینکه دوست داشته باشم در مورد آن مطلبی بنویسم، می‌خواهم که از تجربه کردن بازی لذت ببرم! اما موردی که وجود دارد این است که شاید Tekken 7 آخرین بازی‌ای از این سری باشد که می‌تواند با چنین گیم‌پلی‌ای موفق ظاهر شود و سازندگان باید برای نسخه‌های بعدی، تدابیر بهتری داشته باشند. در مجموع هرچه که هست، Tekken 7 یک تجربه سرگرم‌کننده از یک بازی مبارزه‌ای ارائه می‌دهد و اگر بتوانید یک هم‌بازی خوب هم پیدا کنید، این بازی قادر است شما را برای مدت‌های بسیار طولانی سرگرم کند.

صحنه هایی از بازی :

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

(OS: Windows 7/8/10 (64-bit OS required
Processor: Intel Core i3-4160 @ 3.60GHz or equivalent
Memory: 6 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 660 2GB, GTX 750Ti 2GB, or equivalent
DirectX: Version 11
Network: Broadband Internet connection
Storage: 60 GB available space
Sound Card: DirectX compatible soundcard or onboard chipset

سیستم پیشنهادی:

(OS: Windows 7/8/10 (64-bit OS required
Processor: Intel Core i5-4690 3.5 GHz or equivalent
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 1060 equivalent or higher
DirectX: Version 11
Network: Broadband Internet connection
Storage: 60 GB available space
Sound Card: DirectX compatible soundcard or onboard chipset

 

توضیحات نصب نسخه فشرده CorePack: پس از دانلود و اکسترکت کردن ، دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. حال فایل ISO بدست آمده را با نرم افزار Daemon Tools اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. بسته به قدرت پردازش سیستم شما فرآیند نصب ۳۰ دقیقه تا ۱ ساعت طول خواهد کشید. برای جلوگیری از آنلاین شدن بازی، در فایروال سیستم خود فایل اجرایی بازی را بلاک کنید. بازی در واقع همان نسخه نهایی CODEX میباشد که با حجم ۵۴,۵۴ گیگابایت منتشر شده بود و فقط فشرده شده است.

 


برچسب‌ها

تا حالا۰ تا نظر داشتیم!

حجت فتاحی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بازی سیستم عامل فیلم انیمیشن موسیقی مداحی آموزشی نرم افزار کلاسیک رفع Error

Twitter Twitter
Instagram Instagram
Telegram Telegram
GitHub Github
RSS RSS
Gmail Email