رفع ارورها و مشکلات بازی Call of Duty Mobile :: دانلود سیتی
دانلود کاربران اینترنت 2020 شرکت مخابرات اصفهان از سایت دانلود سیتی بدون محاسبه ترافیک و کاملا رایگان می باشد.

رفع ارورها و مشکلات بازی Call of Duty Mobile

Call of Duty: Mobile یک بازی تیراندازی اول شخص رایگان آنلاین برای تلفن های هوشمند است که توسط استودیو TiMi Studios ساخته شده و توسط Activeision ،Tencent و Garena برای سیستم عامل های اندروید و iOS منتشر شده است. این بازی در تاریخ 1 اکتبر 2019 منتشر شد و یکی از بزرگترین دانلود های بازی های موبایل در تاریخ را به خود اختصاص داده است که بیش از 250 میلیون بار دانلود تا ژوئن سال 2020 را ثبت کرده است.

با این حال، همانند هر بازی دیگری، ندای وظیفه موبایل نیز ارورها و مشکلات خاص خود را دارد که در این مطلب میخواهیم آن ها را بررسی کرده و تا جای ممکن راه حل های مناسب و کاربردی برای هر کدام ارائه دهیم.

دقت کنید که برای اجرای بازی کال آف دیوتی موبایل در اندروید، تلفن هوشمند شما باید از حداقل پردازنده 2 هسته ای 1.2 گیگاهرتزی، 2 گیگابایت رم، 15 گیگبایت فضای داخلی و حداقل نسخه 5.1 اندروید برخوردار باشد. همچنین این بازی با آیفون 7 و بالاتر یا iOS 9 و بالاتر سازگار است.


حل مشکل لود نشدن بازی Call of Duty Mobile

یکی از متداول ترین مشکلات بازی Call of Duty Mobile، لود نشدن و گیر کردن بازی در صفحه لودینگ بازی است که کاربران بسیاری را درگیر خود کرده است. به منظور حل این مشکل، می توانید روش های زیر را امتحان کنید که در بسیاری از مواقع کارساز هستند:

ریاستارت کردن تلفن:

در اندروید، دکمه پاور گوشی را برای چند ثانیه نگه دارید و در منوی باز شده، Restart یا Power of را بزنید. در صورتی که منویی برای شما ظاهر نشد، می توانید دکمه پاور را مدت زمان بیشتری (نزدیک 10 ثانیه) نگه دارید تا گوشی خاموش شده و سپس دوباره آن را روشن کنید.

در آیفون، دکمه پاور گوشی را چند ثانیه نگه دارید تا اسلایدر خاموش کردن ظاهر شود و سپس با کشیدن اسلایدر، آن را خاموش کنید. بعد از آن، دوباره دکمه پاور را نگه دارید تا گوشی مجددا روشن شود.

به روز رسانی بازی:

آپدیت نبودن بازی یکی از دلایل اصلی این مشکل است. بدین منظور می توانید با استفاده از گوگل پلی یا اپ استور، بازی را به روز رسانی کنید.

به روز رسانی دستگاه:

بازی ها به مرور زمان و پس از انتشار آپدیت های مختلف، نیازمندی های متنوعی نیز پیدا می کنند که این مورد باعث می شود گوشی ها و سیستم عامل های قدیمی تر، امکان پشتیبانی از بازی را نداشته باشند. بنابراین از نصب بودن آخرین آپدیت های منتشر شده برای گوشی و سیستم عامل خود مطمئن شوید. همچنین، برنامه هایی نظیر Google Play Service و Google Play Games و App Store را نیز که نصب و اجرا و آپدیت برنامه ها و بازی ها به آن ها بستگی دارند را به روز رسانی کنید.

پاک کردن حافظه کش برنامه:

در گوشی های اندرویدی، امکان حذف کش و دیتا برنامه ها وجود دارد که بدین منظور باید در برنامه Settings گوشی خود، وارد Apps یا Applications شوید و در لیست برنامه ها، بازی Call of Duty موبایل را انتخاب کنید. سپس وارد Storage شده و Clear Data و Clear Cache را بزنید.

استفاده از VPN:

به دلیل تحریم ها، بسیاری از شرکت ها و بازی های آنلاین، آدرس های IP ایران را مسدود کرده اند و امکان استفاده از آن ها از داخل ایران ممکن نیست. بنابراین قبل از شروع بازی، به یک VPN مطمئن متصل شوید و دوباره بازی را تست کنید.

برچسب‌ها

تا حالا۰ تا نظر داشتیم!

حجت فتاحی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بازی سیستم عامل فیلم انیمیشن موسیقی مداحی آموزشی نرم افزار کلاسیک رفع Error

Twitter Twitter
Instagram Instagram
Telegram Telegram
GitHub Github
RSS RSS
Gmail Email