بازی League Of Legends برای ویندوز :: دانلود سیتی
دانلود کاربران اینترنت 2020 شرکت مخابرات اصفهان از سایت دانلود سیتی بدون محاسبه ترافیک و کاملا رایگان می باشد.

بازی League Of Legends برای ویندوز

League Of Legends اولین بازی رسمی شرکته Riot می‌باشد. این بازی آنلاین در سبک استراتژیک بوده و شباهت زیادی به بازی ِDota دارد.
بازی در اکتبر ۲۰۰۹ به بازار عرضه شد و تا کنون با نوآوری های خود موفقیت های بسیاری را کسب کرده است و به عنوان یکی از بهترین بازی های انلاین در سبک خود به حساب می آید. بازی یک بازی تیمی است که با مهارت های فردی گره خورده است. با توجه به شمار زیاد بازیکنان , هر ساله مسابقات زیادی در سطح جهانی برگذار می گردد که باعث دیده شدن بیشتر بازی شده است تا جایی که این بازی پر طرفدار در امریکا به عنوان یک ورزش شناخته شد تا بازیکنان برای شرکت در مسابقات مشکلات کمتری داشته باشند.

توضیحات در زمینه گیم پلی بازی:

مود Summoner’s Rift شامل ۳ لاین می‌شود: Top, Mid, Bottom or Bot و Jungle که نقش بسیار مهمی در گرفتن اهداف بازی و کمک به سایر لاین‌ها دارد. قهرمان‌هایی که در Top استفاده می‌شوند معمولا با جان زیاد به اصطلاح Tank می‌باشند یا مبارز به اصطلاح Bruiser. به افراد مبتدی پیشنهاد می‌کنم در Top lane قهرمان‌هایی مانند Garen, Renekton, Malphite, Teemo را استفاده کنند. در Jungle قهرمان‌هایی مانند Jax, Skarner, Xin Zhao, Udyr, Rammus, Amumu پیشنهاد می‌شوند. قهرمان‌های Mid lane معمولا سخت می‌باشند اما چیزی نیست که با مقداری تمرین نتوانید از پس آن برآیید پیشنهاد من Annie, Veigar, Lux, Ekko می‌باشند.

در Bottom lane دو نقش Marksman و Support قرار دارند که در این لاین Marksman در حال فارم کردن مینیون‌ها و کمک به Support در حمله به دشمن می‌باشد پیشنهاد می‌کنم این لاین را با دوست خود بازی کنید چون اگر Support یا Marksman خود را نشناسید امکان هست دچار مشکلاتی در Engage کردن پیدا کنید فردی دیر حمله می‌کند فردی اصلا حمله نمی‌کند به هر حال پیشنهاد من برای Marksman ها Ashe, Jinx, Jhin, Twitch, Sivir می‌باشند و برای Support ها Janna, Sona, Leona, Nautilus, Blitzcrank, Soraka می‌باشند. برای اطلاعات بیشتر در زمینه اینکه چه آیتم‌ها و چه مستری‌هایی برای قهرمان خود بگیرید پیشنهاد می‌کنم از این سایت استفاده کنید.

تاریخ انتشار Oct 27, 2009
بستر های نرم افزاری مورد نیاز PC
زبان ENG
ژانر استراتژیک – نقش آفرینی -بازی آنلاین، MOBA
کمپانی منتشرکننده Riot Games
حجم فایل ۹.۷ گیگابایت
امتیاز بازی ( Metacritic )



۷۸ از ۱۰۰
برچسب‌ها

تا حالا۱ تا نظر داشتیم!

حجت فتاحی
I'm гealⅼy enjoying the theme/desіgn of your web site.
Ⅾo yοu ever run into any wеb broᴡser compatibіlity problems?
A few of my blog audiencе have complaineԁ about my website not ѡorking correctly in Explorer but looкs ɡreat in Fіrefox.
Do you have any suggestions to help fix this proƄlem?
۱۴ مرداد ۹۹
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بازی سیستم عامل فیلم انیمیشن موسیقی مداحی آموزشی نرم افزار کلاسیک رفع Error

Twitter Twitter
Instagram Instagram
Telegram Telegram
GitHub Github
RSS RSS
Gmail Email