نرم افزار های کاربردی :: دانلود سیتی
دانلود کاربران اینترنت 2020 شرکت مخابرات اصفهان از سایت دانلود سیتی بدون محاسبه ترافیک و کاملا رایگان می باشد.

نرم افزار های کاربردی


دانلود FlashGet v1.96 + 3.7.0.1220 - نرم افزار مدیریت دانلود




FlashGet، هدف از ساخت این برنامه افزایش سرعت دانلود و مدیریت قوی بر روی فایل های دانلود شده، بوده است این برنامه فایل ها را به طور مجازی به چند قسمت تقسیم می کند و هر قسمت را جداگانه دانلود می کند، این عمل باعث افزایش سرعت تا 500٪ خواهد شد. توسط FlashGet می توانید فایل های حجیم حتی تا چند گیگابایت را به راحتی دانلود کنید، کلاً برنامه قوی هست و فایل مورد نظر شما را با تمام قدرت از روی سرور دانلود میکند، شاید با سایت هایی برخورد کرده اید که اجازه نمیدهند توسط برنامه های مدیریت از روی آنها فایل دانلود کنید اینجاست که FlashGet به کمک شما می آید، تقریباً در 60٪ موارد می توانید با FlashGet این گونه فایل ها را دانلود کنید. FlashGet را می توانید به گونه ای تنظیم کنید تا بعد از اتمام دانلود، ارتباط اینترنتی را قطع کند و یا اگر خواستید کامپیوتر را نیز خاموش کند، این دو قابلیت از ابتکارات این برنامه بود، که بعدها برنامه های دیگر هم این قابلیت را به خود افزودند.

قابلیت های کلیدی نرم افزار FlashGet:
- استفاده بسیار ناچیز از منابع سیستم از جمله Ram و CPU
- اسکن File های دانلود شده به وسیله آنتی ویروسی
- افزایش سرعت دانلود از 6 تا 10 برابر به وسیله تکنیک MHT یا Multi-server Hyper-threading
- استفاده از تکنیک های (UDCT, Ultra Disk Cache Tech) برای محافظت از هارد دیسک و جلوگیری از خراب شدن File های دانلود شده
- پشتیبانی از پروتکل های مختلف از جمله : RSTP، MMS، BT، FTP، HTTP
- دسته بندی خودکار File های دانلود شده برای دسترسی سریعتر کاربران به آنها
- جستجو برای پیدا کردن سریع ترین لینک دانلود
- قابلیت زمان بندی برای شروع و پایان دانلود ها
- قابلیت قطع اتصال از اینترنت و یا خاموش کردن کامپیوتر پس از اتمام دانلود
- پشتیبانی از اکثر مرورگرهای رایج از جمله : Netcape ، Opera ، Internet Explorer و ...
- قابلیت تعیین محدوده سرعت دانلود به صورت دستی ، مناسب برای دانلود File ها و وب گردی به صورت همزمان
- پشتیبانی از انواع Proxy Server ها
- نظارت حافظه ی کلیپ بورد برای دریافت خودکار لینک های دانلود
- نوار ابزار جستجو فایل
- قابلیت دانلود File های Torrent
- پشتیبانی از eMule/ed2k
- پشتیبانی از 20 زبان زنده دنیا
- رایگان، پاک و عاری از هرگونه برنامه ی جاسوسی و مخرب
- پشتیبانی کامل پروتکل های HTTP/FTP/BT
- پشتیبانی از دانلودهای دسته جمعی یا batch download
- و ...

بسیاری از کاربران پس از دانلود فایل ها در موقع Extract کردن فایل های فشرده با پیغام CRC Fail مواجه می شوند و گمان می کنند که پسورد وارد شده اشتباه است. در صورتی که آنچه باعث به وجود آمدن این مشکل می شود دانلود ناقص فایل می باشد و در صورتی که فایل فشرده به صورت ناقص دانلود شده باشد حتی با درست وارد نمودن پسورد فایل از حالت فشرده خارج نمی شود، متاسفانه در این موارد تنها راه دانلود مجدد فایل می باشد! به کلیه کاربرانی که با این مشکل برخورد کردند توصیه می کنیم برای دانلود فایل ها از سرور دانلود مستقیم نرم افزار Flash Get که ابزاری قدرتمند و در عین حال کاملاً رایگان است را به عنوان نرم افزار مدیریت دانلود خود انتخاب نموده و فایل ها را توسط این نرم افزار دانلود کنند تا با مشکل فوق مواجه نشوند.




------------------------




با گسترده شدن شبکه جهانی اینترنت و توسعه فعالیت‌های تحت وب نیازهای کاربران شکل دیگری به خود گرفتند، امروزه از اینترنت فقط برای مرور اطلاعات و اخبار استفاده نمی‌شود بلکه با گسترش شبکه‌های اشتراک فایل، تبادل اطلاعات بین کاربران افزایش یافته است؛ امروزه از کاربران عادی و ساده گرفته تا سازمان‌های بزرگ و شرکت‌های عظیم همگی از اینترنت برای اشتراک گذاری و تبادل با یک دیگر استفاده می‌کنند؛ یکی از اعمالی که بسیار پر کاربرد است عملیات «دانلود» یا «بارگذاری» است، به طور خلاصه «دانلود» به معنی بارگیری اطلاعات و داده‌ها از یک مبداً مشخص به سیستم فرد اطلاق می‌شود.

امروزه تمامی شرکت‌ها اعم از فعالان حوضه نرم افزار، فیلم، بازی و موسیقی همگی از شبکه اینترنت برای پخش اطلاعات خود استفاده می‌کنند و استفاده از امکانات آن‌ها ملزم به دانلود کردن داده‌های منتشر شده از طرف آن‌ها است، در این چند ساله مرورگرهای اینترنت تا حد بسیاری بهبود پیدا کرده‌اند و امکانات دانلود محدودی را معرفی کردند ولی استفاده از ابزار دانلود مرورگرها به علت نبودن امکانات پیشرفته معمولاً پیشنهاد نمی‌شود و به کاربران توصیه می‌شود تا از «نرم افزارهای مدیریت دانلود» استفاده کنند.

«نرم افزار مدیریت دانلود» به نرم افزاری گفته می‌شود که وظیفه‌ی آن به طور تخصصی دانلود کردن اطلاعات و داده‌های مختلف از اینترنت می‌باشد، نرم افزارهای زیادی در این زمینه فعالیت می‌کنند و در این مطلب سعی داریم تا یکی از قدرتمند ترین نرم افزارهای مدیریت دانلود را به شما معرفی کنیم.

Internet Download Manager یا به اختصار «IDM» نرم افزاری پیشرفته برای مدیریت دانلود است که با سیستم هوشمند خود مدیریت کردن فایل‌های دانلود را آسان‌تر می‌سازد، این برنامه با تکنولوژی جدید خود باعث سرعت بخشیدن به امر دانلود کردن فایل‌ها می‌شود و طبق گفته شرکت سازنده تا 5 برابر سریعتر از حالت معمولی می‌تواند دانلود کند.

قابلیت‌های کلیدی نرم افزار Internet Download Manager:
- افزایش سرعت دانلود تا 5 برابر توسط سیستم هوشمند «تقسیم بندی پویا».
- قابلیت Resume جهت قطع و ادامه دانلود در زمان دیگر بدون از دست داده اطلاعات دانلود شده.
- پشتیبانی از تمامی مرورگرها و برنامه‌های رایج در بازار.
- قابلیت Video Grabber جهت دانلود فایل‌های تصویری در سایت‌ها.
- قابلیت خودکار چک کردن فایل‌ها توسط ضد ویروس‌ها.
- قابلیت Site Grabber جهت دانلود تمامی محتویات یک سایت.- قابلیت دانلود چندگانه فایل‌ها.
- قابلیت زمان بندی پیشرفته برای مدیریت دانلودها.
- قابلیت Speed Limiter جهت محدود نمودن سرعت دانلود.
- پشتیبانی از زبان‌ها مختلف از جمله زبان شیرین فارسی.

امّا چگونه این برنامه‌ها باعث افزایش سرعت دانلود می‌شوند؟
در گذشته مرورگرها و بسیاری از برنامه‌های دیگر برای دانلود یک فایل از اینترنت فقط یک «اتصال» یا «Connection» با سرور مقصد برقرار می‌کردند ولی تجربه ثابت کرده است که دانلود کردن فقط از طریق یک اتصال نه تنها باعث می‌شود که از تمامی پتانسیل و حداکثر سرعت اینترنت استفاده نشود بلکه در صورت قطع ارتباط تمامی اطلاعات دانلود شده از دست خواهند رفت.
بعد از آن برنامه‌های مدیریت دانلود وارد عرصه شدند و قابلیت جدیدی را با عنوان «Segmentation» معرفی کردند، قابلیت «قطعه بندی» یا «Segmentation» یک ویژگی جدیدی است که در آن فایل‌های دانلود پیش از این که دانلود شوند به قطعاتی تقسیم شده و در هنگام شروع دانلود به جای یک اتصال با سرور تعداد بیشتری اتصال برقرار می‌شود و فایل مورد نظر به طور همزمان مثلاً در 8 قطعه شروع به دانلود شدن می‌کند، در این حالت سرعت دانلود از وضعیت قبل بسیار بیشتر شده و امکان از دست رفتن اطلاعات تا حد بسیاری کاهش می‌یابد.

پس وجه تمایز و برتری این برنامه نسبت به سایر برنامه‌های مشابه چیست؟
نرم افزار Internet Download Manager از سیستم هوشمندتری به نام «قطعه بندی پویا» یا «Dynamic Segmentation» استفاده می‌کند، این سیستم برخلاف سایر برنامه‌های مشابه بسیار هوشمندتر عمل کرده و امکان دست‌یابی به سرعت بیشتر را فراهم می‌کند.شیوه عملکرد «قطعه بندی پویا» به این نحو است که ابتدا فایل توسط برنامه از طریق سرور مبدأ برای قطعه بندی بررسی شده و سپس شروع به دانلود می‌کند و بر خلاف سایر برنامه‌ها که پیش از شروع دانلود فایل را قطعه بندی می‌کنند این برنامه در هنگام دانلود فایل را قطعه بندی می‌کند و به محض این که یک قطعه به پایان رسید، یک قطعه جدید ایجاد می‌کند و در نهایت از تمامی پتانسیل پهنای باند و سرعت اینترنت بهره می‌برد.
استفاده از این برنامه نه تنها باعث استفاده از حداکثر سرعت اینترنت می‌شود بلکه سبب می‌شود تا فایل‌ها با امنیت بیشتری دانلود شوند، چرا که اگر در هنگام دانلود جریان برق یا ارتباط اینترنت قطع شود، چون فایل به قطعات کوچک‌تر تقسیم شده‌اند فقط قسمت کوچکی از فایل مجدداً دانلود می‌شود و در واقع نیاز نیست که کل فایل دوباره دانلود شود.
دانلود کردن چندگانه فایل‌ها همچنین به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید چندین فایل را به طور همزمان دانلود کرده و هم صحت فایل‌های دانلودی را افزایش داده و هم از حداکثر پهنای باند موجود خود استفاده کنید.

نکات قابل توجه:
- ترجیهاً از دانلود کردن چند فایل به طور همزمان خودداری نمایید.
این کار باعث می‌شود تا احتمال خرابی فایل‌های دانلودی افزایش یابد، مخصوصاً اگر یکی از فایل‌ها بسیار حجیم است.

- از قطعه بندی بیش از حد فایل‌ها (حتی در این برنامه و در برنامه‌های دیگر) خودداری کنید.
در برنامه Internet Download Manager امکان تغییر تنظیمات مربوط به قطعه سازی فایل‌ها موجود است و بعضی افراد به اشتباه فکر می‌کنند هرچه تعداد اتصالات و یا Connections را افزایش دهند، فایل با سرعت بیشتری دانلود می‌شود در صورتی که این کار نتیجه‌ی عکس می‌دهد و نه تنها باعث کاهش سرعت می‌شود بلکه احتمال خرابی فایل‌ها را بسیار افزایش می‌دهد.با توجه به شرایط کنونی و وضعیت اینترنت در ایران پیشنهاد می‌شود حداکثر از 8 اتصال برای دانلود فایل‌های خود استفاده کنید و این مقدار را افزایش ندهید.

- استفاده کردن از این برنامه جهت دانلود نمودن مطمئن فایل‌های خود بسیار پیشنهاد می‌شود.
البته همیشه این نکته را به یاد داشته باشید که به هیچ وجه امکان ندارد تا بتوانید با سرعتی بیشتر از سرعت تعیین شده از طرف شرکت ارائه دهنده خدمات اینترنت دانلود کنید، شما فقط می‌توانید با بهینه سازی سیستم و استفاده از ابزار مختلف از حداکثر پهنای باند خود استفاده کرده و به ماکزیمم سرعت اینترنت خود دست پیدا کنید، اگر واقعاً از سرعت اینترنت خود ناراضی هستید و یا بسیار پایین‌تر از مقداری است که شرکت ارائه دهنده خدمات اینترنت به شما تضمین داده است، باید با پشتیبانی شرکت خود تماس بگیرید.




Dovnload



------------------------


دانلود Mozilla Firefox Quantum v63.0.3 x86/x64 - مرورگر اینترنت فایرفاکس


Firefox محصولی از کمپانی Mozilla مرورگری امن، مطرح، قدرتمند و با امکانات فراوان و سرعت بالاست. این مرورگر محبوب را به خاطر کیفیت و کارایی بالایش هم ردیف سایر مرورگرهای مطرح دنیا مانند Google Chrome و شاید بهتر از آنها در بعضی امکانات نسبت به آن ها شده است.

بعضی از امکانات این مرورگر قدرتمند عبارتند از:
توانایی باز نمودن تمامی پنجره ها به صورت Tabbed Browsing تحت یک پنجره ی Firefox و توانایی جلوگیری از باز شدن پنجره های تبلیغاتی مزاحم به صورت Pop-up از جمله ویژگی های این مرورگر می باشد. امنیت بالا و جلوگیری از ورود Spyware ها و جاسوس ها به سیستم شما ویژگی برتر این نرم افزار است. مجهر به موتور قدرتمند جستجوی درونی می باشد و همچنین از سرعت بالا در دانلود فایل ها از اینترنت سود می برد، می تواند فایل های دانلود شده رو دسته بندی نموده و خودش در پوشه ای خاص ذخیره نماید! محیط زیبا همراه با امکانات فراوان از قبیل تغییر در شکل ظاهر و اضافه یا حذف نمودن Toolbar ها کار با فونت های مختلف و درشت و ریز کردن صفحه همچنین مجهز بودن به Theme های گوناگون بر زیبایی و توانایی این مرورگر افزوده است.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Mozilla Firefox:
- واسط کاربری جدید و جذاب تر نسبت به قبل
- سرعت بسیار بالا در بارگزاری صفحات وب
- دارای قابلیت ‏Tabbed Browsing (باز شدن تمام صفحات در یک صفحه)
- امنیت بالا در محیط نا امن اینترنت
- جلوگیری از خطرات احتمالی Spy-Ware ها و دزدان
- جلوگیری از باز شدن صفحات تبلیغاتی بی مورد (Popup - bloker)
- محافظت از پسوردها و رمز های عبور خصوصی و امنیتی
- مدیریت حرفه ای تر Add-on ها
- استفاده ساده تر از نرم افزار
- پشتیبانی از HTML نسخه 5
- پشتیبانی از نسخه 3 CSS
- امکان سازگاری با فرمت ویدئویی WebM
- کاهش بسیار محسوس Crash ها در استفاده از این نسخه
- سازگاری مثال زدنی با جاوا اسکریپت برای بارگزاری هرچه بهتر صفحات
- آنلاین بودن همیشگی و عدم قطع شدن سوکت های ارتباطی (اجرای بهتر بازی ها و چت کردن)
- امکان نمایش تمام صفحه ویدئوها
- امکان مشاهده آفلاین صفحات از قبل کش شده
- کش بخش هایی از سایت ها که معمولا ثابت هستند
- انعطاف پذیری بسیار بالای نرم افزار در مواجه با سلایق مختلف
- و ...

برخی خصوصیات جدید فایرفاکس:
- کاهش قابل توجه مصرف حافظه موقت (رم) سیستم
-افزایش سرعت راه‌اندازی برنامه
- افزایش سرعت بارگذاری وب‌سایت‌ها
-بهبود هماهنگ‌سازی اطلاعات مرورگر میان نسخه‌های مختلف فایرفاکس
- افزایش سرعت رابط کاربری
- امکان گرفتن اسکرین شات از صفحات وب
- بهبود اسکرول بار
- پایداری بیشتر مرورگر




Dovnload

------------------------


دانلود WinRAR v5.61 x86/x64 - نرم افزار فشرده سازی فایل ها

زمانی که حرف از اینترنت پیش می آید بحث فایل های حجیم و اطلاعات نیز مطرح می گردد. نرم افزار های متعدی تحت عنوان فشرده ساز روانه باز شده که هر یک به نوعی با کاستن حجم فایل ها آن ها را برای ورود به دنیای اینترنت آماده می کنند یکی از معروفترین این نرم افزارها، نرم افزار Winrar می باشد که قابلیت های بسیار زیادی را نسبت به دیگر فشرده سازها در اختیار کاربران قرار می دهد.
WinRAR محصول شرکت RarLabs یکی از بهترین نرم افزار های مدیریت فایل های فشرده می باشد و می تواند فایل های مختلف را تا 10 درصد بیشتر از فایل های ZIP با فرمت RAR فشرده سازد. WinRAR می تواند فایل های RAR and ZIP files, unpacks 7Z, ACE, ARJ, BZ2, CAB, GZ, ISO, JAR, LZH, TAR, UUE, Z را از حالت فشرده خارج کند. همچین این نرم افزار قادر است فایل های بالاتر از 1.44 مگابایت شما را شکسته و به فرم چندین فلاپی داریو در بیاورد از مهمترین قابلیت های این نرم افزار می توان به قابلیت Self-Extract ذکر نمود که بوسیله آن شما می توانید فایل فشرده شده را به صورت یک فایل اجرایی با پسوند exe در آورید تا در کامپیوتر هایی که نرم افزار WinRAR نصب نیست نیز بتوانید آن ها را از حالت فشرده خارج کنید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار WinRAR:
- سادگی و سرعت کار با نرم افزار
- پشتیبانی کامل از انواع فرمت فابل های فشرده:
RAR, ZIP, CAB, ARJ, LZH, TAR, GZ, ACE, UUE, BZ2, JAR, ISO, 7Z و ZArchives
- دارای محیط کاربری بسیار ساده و قابل دسترسی از منوی راست کلیک ویندوز
- دارای قابلیت Wizard جهت فشرده سازی قدم به قدم فایل ها به همراه راهنمایی های مختصر
- امکان مشاهده محتویات داخل فایل فشرده بدون نیازبه باز کردن آن
- قابلیت ایجاد فایل های فشرده با فرمت exe، جهت سهولت کار
- قابلیت تعیین رمز عبور شخصی برای فایل ها و داده های فشرده شده
- فشرده سازی فایل ها با استاندارد 128 bits کلیدی
- تبدیل فرمت ها به یکدیگر
- قابلیت تعمیر فایل ها
- حجم بسیار اندک نسبت به قابلیت های بسیار زیاد
- پوسته های متعدد و بسیار زیبا در اندازه های متفاوت
- توانایی در ایجاد فایل های selfextracting و multivolume
- قابلیت اسکن کردن با آنتی ویروس به منظور کشف فایل های مخرب
- بهبود سرعت فشرده سازی برای سیستم های چند پردازنده ای و چند هسته ای
- اضافه شدن گزینه حذف پوشه های تکراری در تنظیمات برنامه
- استفاده از جدیدترین متدها برای کاهش دادن حجم و کیفیت در انجام فشرده سازی
- و ...




Dovnload

------------------------



دانلود Google Chrome v70.0.3538.110 Stable + Chromium v72.0.3584.0 x86/x64 - نرم افزار مرورگر اینترنت گوگل کروم


مرورگر وب (Web Browser) به طور خلاصه به نرم افزاری گفته می‌شود که وظیفه اصلی آن دریافت، نمایش و مرور اطلاعات از شبکه جهانی اینترنت است. از سال 1990 شرکت‌ها و سازمان‌های زیادی نرم افزارهای مرورگر وب را عرضه کردند و امروزه این دسته از نرم افزارها یک عنصر جدانشدنی هر سیستم عاملی هستند و بدون شک یکی از پر کاربردترین نرم افزار های کاربردی به شمار می‌آیند.

Google Chrome یک نرم افزار مرورگر وب رایگان بوده که توسط شرکت Google ساخته و پشتیبانی می‌شود، این نرم افزار از موتور چیدمان بلینک (Blink) برای پردازش و تولید ظاهر صفحه استفاده می‌کند. این نرم افزار برای اولین بار در تاریخ ۱۲ شهریور ۱۳۸۷ منتشر شد و تا به امروز بیشتر از 60 نسخه از آن معرفی شده است.

قابلیت‌های کلیدی نرم افزار Google Chrome:
- سرعت بالا در بارگذاری صفحات
- بهره‌گیری از موتور چیدمان Blink
- قابلیت مرور وب در حالت Incognito
- همگام سازی تنظیمات و اطلاعات کاربر با اکانت گوگل
- دسترسی و مدیریت آسان Bookmark ها
- دارای قابلیت Do Not Track
- قابلیت نصب افزونه‌های مختلف
- پشتیبانی از تمام نسخه‌های ویندوز
- بروزرسانی خودکار و آسان نرم افزار

عموم نرم افزارهای مرورگر وب عملکردی مشابه دارند لذا تفاوت چشم گیری در ویژگی‌های آن‌ها مشاهده نمی‌شود و انتخاب یک مرورگر خاص معمولاً به سلیقه‌ی کاربر و سایر فاکتورهای شخصی بازمی‌گردد ولی معرفی چند قابلیت این نرم افزار خالی از لطف نیست.

- قابلیت Incognito:
مرور وب در این حالت به شما این امکان را می‌دهد تا پس از بستن برنامه، تمامی اطلاعاتی که در طی آن جلسه (Session) بر روی سیستم شما ذخیره شده است به طور خودکار حذف شود لذا هیچگونه اطلاعاتی مبنی بر نام سایت‌های بازدید شده و سایر فایل‌های آن‌ها اعم از Cookie ها و غیره در سیستم ذخیره نمی‌شود.

- قابلیت همگام سازی مرورگر با اکانت گوگل:
در صورتی که مرورگر خود را به اکانت گوگل خود متصل کنید، تمامی اطلاعات شما و حتی تنظیمات مرورگر شما بر روی اکانت شخصی شما ذخیره می‌شود و این امکان را به شما می‌دهد تا در صورت نصب مجدد ویندوز یا نرم افزار بتوانید تمامی اطلاعات خود را به صورت آنی بازگردانید، حتی می‌توانید تلفن همراه خود را نیز به گوگل متصل کنید تا تنظیمات شما بر روی گوشی نیز اعمال شود.

- قابلیت Do Not Track:
این قابلیت به شما این امکان را می‌دهد تا در صورت فعال سازی، مرورگر به صورت محترمانه از سایت‌هایی که بازدید می‌کنید درخواست کند تا از ردیابی کردن شما خودداری کنند تا حریم خصوصی کاربر حفظ شود.

- ترجمه خودکار صفحات خارجی:
اگر هر صفحه‌ای را غیر از زبانی که مرورگر بر روی آن تنظیم شده است باز کنید، برنامه به طور خودکار به شما پیشنهاد می‌دهد که در صورت تمایل می‌تواند تمامی محتویات سایت را با بهره گیری از Google Translate به زبان شما بازگرداند.

- پشتیبانی وسیع از سیستم عامل‌های مختلف:

این برنامه از ویندوز XP تا ویندوز 10 را به طور کامل پشتیبانی می‌کند و بر روی سیستم عامل‌های موبایل iOS و آندروید نصب می‌شود.


کرومیوم (Chromium) چیست و چه تفاوت‌هایی با Google Chrome دارد؟

کرومیوم نام یک پروژه متن باز است که توسط تیم The Chromium Project بروزرسانی و پشتیبانی می‌شود، نام این پروژه از عنصر کرومیم، فلزی که کروم از آن ساخته می‌شود گرفته شده است.

همانطور که گوگل به آن اشاره می‌کند، کرومیوم قرار بود یک پروژه متن باز باشد و محصول نهایی آن Google Chrome نام بگیرد ولی تعدادی از توسعه دهندگان آن مجموعه تمام کدهای نرم افزار را در نرم افزاری مستقل تحت نام Chromium منتشر کردند.

از آن جایی که کد منبع Google Chrome و Chromium یکسان است تفاوت چندانی در ویژگی‌های دو نرم افزار وجود ندارد و فقط در چند مورد جزئی با هم اختلاف دارند.

به طور خلاصه می‌توان گفت Google Chrome همان Chromium بوده که موارد زیر به آن اضافه گردیده است:
1. محدود سازی در نصب افزونه‌ها فقط از طریق Chrome Web Store
2. ادغام سازی Adobe Flash Player در مرورگر
3. قرار دادن قابلیت پرینت صفحات وب
4. تغییر نام به Google Chrome
5. بروزرسانی خودکار نرم افزار در قالب قابلیتی به نام Google Update
6. قابلیت ارسال اطلاعات تخصصی و مصرفی مرورگر به سرور Google
7. پشتیبانی از فرمت‌های بیشتر صوتی و تصویری در صفحات وب




Dovnload

------------------------



NVIDIA Inspector یک برنامه مفید است که با استفاده از آن شما قادر به دریافت اطلاعات درباره کارت گرافیک و درایور آن میباشید.NVIDIA Inspector اساسآ یک برنامه ای با قابلیت اورکلاک است و شما با این نرم افزار قادر به افزایش سرعت کارت گرافیک و سرعت فن کارت گرافیک میباشید. Orbmu2k سازنده این نرم افزار قدرتمند میباشد که اطلاعاتی در مورد GPU , سرعت حافظه ، ولتاژ GPU و افزایش سرعت فن کارت گرافیک NVIDIA را ارائه می دهد. این نرم افزار رابط کاربری بسیار ساده ای دارد و به طور کامل کارت گرافیک NVIDIA پشتیبانی میکند و تاییدیه خود را از شرکت NVIDIA گرفته است. این نرم افزار اطلاعاتی که در نرم افزار GPU-Z نمایش داده میشود و نیز بسیاری دیگر را دارا میباشد.




Dovnload

------------------------



LastPass یک نرم افزار مدیریت پسورد برای کاربردهای اینترنتی است که با استفاده از آن دیگر لازم نیست نگران فراموش کردن رمزهای اکانت های مختلفی باشید که در سایت های گوناگون دارید. این نرم افزار از مرورگرهای محبوبی همچون Internet Explorer, Firefox, Google Chrome, Opera و Safari پشتیبانی می کند و امکانی را برای شما فراهم می کند تا در استفاده از هر پسوردی در اینترنت، تنها یک بار مجبور به وارد نمودن آن باشید! شما می توانید پسورد هایی با ضریب اطمینان بالا انتخاب کنید، LastPass آن ها را در سرور خود ذخیره می کند و در مراجعه های بعدی به سایت های مورد نظر، بخش های مربوط به نام کاربری و کلمه عبوررا به صورت خود کار برای شما پر می کند.

قابلیت های کلیدی نرم افزار LastPass :

– از بین بردن امکان فراموش کردن پسوردهای مختلف
– پر کردن فرم ها و فیلد های مربوط به مشخصات به صورت خودکار
– محافظت از پسوردها
– محیطی ساده و کاربر پسند
– دارای دیتابیس آنلاین وقابل در دسترس
– دسترسی و مدیریت داده های خود از چندین کامپیوتر
– پشتیبانی از مرورگر های Internet Explorer ، Firefox ، Safari ، Google Chrome و Opera
– و …




Dovnload

------------------------


برچسب‌ها

تا حالا۱ تا نظر داشتیم!

حجت فتاحی
Hi, just wanted to mention, I liked this blog post.
It was funny. Keep on posting!
۱۲ مرداد ۹۹
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بازی سیستم عامل فیلم انیمیشن موسیقی مداحی آموزشی نرم افزار کلاسیک رفع Error

Twitter Twitter
Instagram Instagram
Telegram Telegram
GitHub Github
RSS RSS
Gmail Email