دانلود بازی Unruly Heroes برای PC :: دانلود سیتی
دانلود کاربران اینترنت 2020 شرکت مخابرات اصفهان از سایت دانلود سیتی بدون محاسبه ترافیک و کاملا رایگان می باشد.

دانلود بازی Unruly Heroes برای PC


بازی Unruly Heroes از روی یک افسانه ی چینی معروف به نام “سفری به غرب” یا آنطور که در غرب آن را می شناسند “افسانه ی میمون شاه” ساخته شده است. “سفری به غرب” که شاید فیلم آن را هم دیده باشید، درباره ی سفر یک راهب بودایی به غرب است. البته منظور از غرب اروپا نیست، بلکه هند و کشورهای آسیای مرکزی است.

 او به دنبال بدست آوردن متون مقدس بودایی به این کشورها سفر می کند و پس از تلاش بسیار و متحمل شدن زحمات فراوان بر می گردد. این افسانه، ریشه های اسطوره ای و فلسفی عمیقی دارد.واقعیت این است که Unruly Heroes ورژن خنده دار و نرم تر آن افسانه است، گرچه هنوز هم در جای جای بازی می توانید عمق داستان را حس کنید. لو یانگ می گوید این افسانه در چین خیلی معروف است اما در غرب آن را زیاد نمی شناسند. آن ها با این کار قصد داشته اند گیمرهای کم سن و سال تر را هم با ادبیات چین آشنا کنند و به خوبی هم از پس این کار برآمده اند.بازی Unruly Heroes چهار کاراکتر اصلی دارد که هر وقت خواستید می توانید بین آن ها سوئیچ کنید. محدودیت خاصی در عوض کردن کاراکتر وجود ندارد و اتفاقاً یکی از مکانیزم های بازی این است که کاراکترتان را در زمان مناسب عوض کنید. هر یک از این چهار نفر قدرت خاصی دارد که دو به دو این قدرت ها شبیه هم هستند. برای مثال در هنگام پرش های بلند شما دو گزینه پیش رو دارید، یا اینکه وقتی پریده اید و در هوا معلق هستید بار دیگر دکمه ی پرش را فشار دهید و Double Jump کنید، یا اینکه یک باز بپرید و دکمه ی پرش را نگه دارید تا یک مسافت کوتاه را در هوا معلق بمانید.


تاریخ انتشار Jan 23, 2019
بستر های نرم افزاری مورد نیاز PC
زبان ENG
ژانر  ماجراجویی ، اکشن
کمپانی منتشرکننده Magic Design Studios
حجم فایل ۲.۳ گیگابایت
امتیاز بازی ( Metacritic ) — از ۱۰۰

 

کی از کاراکترها قدرت شکستن موانع بزرگتر را دارد و هر وقت به سنگی بزرگ برخورد می کنید باید او را احضار کنید تا سنگ را با مشت هایش بشکند. یکی دیگر از آن ها، شخصیت شکم گنده و خنده داری است که می تواند باد شود و سه کاراکتر دیگر روی شکم او سوار شوند و مانند آسانسور به نقاط مرتفع تر بروند.هر وقت از بخش تک نفره ی بازی خسته شدید (که واقعاً بعید به نظر می رسد!)، می توانید با سه نفر از دوستانتان بازی را پیش ببرید. در این حالت بازی کمی سخت تر می شود تا بین قدرت شما و دشمنان بالانس برقرار شود. همچنین در این قسمت مکانیزم هایی اضافه می شود که در بخش تک نفره وجود ندارد، چون قابلیت یکی از شما برای تمام کردن مرحله کافی نیست، باید به بقیه هم کمک کنید تا از سد موانع بگذرند. اگر باز هم این مکانیزم جذابیتش را برای شما از دست داد، بخش آنلاین و PvP (بازیکن در مقابل بازیکن) بازی هست که شما را سرگرم نگه دارد.

صحنه هایی از بازی :

 

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7 (32/64bit versions)
Processor: Intel Core i3 2100
Memory: 4 GB RAM
Graphics: nVidia GeForce GeForce GTX 650
Storage: 4 GB available space

 

توضیحات نصب: پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. حال فایل ISO بدست آمده را با نرم افزار Daemon Tools اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. پس از نصب بازی تمامی محتوایات موجود در پوشه CODEX را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. برای جلوگیری از آنلاین شدن بازی، در فایروال سیستم خود فایل اجرایی بازی را بلاک کنید.


  پارت لول

پارت دوم

برچسب‌ها

تا حالا۱ تا نظر داشتیم!

حجت فتاحی
تشکر از سایتتون لطفا انیمیشن بچه رعیس رو هم بزارین
۱۲ بهمن ۹۷
سلام تشکر از نظرتون انیمیشن در سایت قرار داده شده
۱۲ بهمن ۹۷
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بازی سیستم عامل فیلم انیمیشن موسیقی مداحی آموزشی نرم افزار کلاسیک رفع Error

Twitter Twitter
Instagram Instagram
Telegram Telegram
GitHub Github
RSS RSS
Gmail Email