دانلود آهنگ حمید هیراد دیر کردی :: دانلود سیتی
دانلود کاربران اینترنت 2020 شرکت مخابرات اصفهان از سایت دانلود سیتی بدون محاسبه ترافیک و کاملا رایگان می باشد.

دانلود آهنگ حمید هیراد دیر کردی


موزیک جدید و بسیار شنیدنی با سبک همیشگی و سنتی حمید هیراد بنام دیر کردی همراه با متن آهنگ

Exclusive Song: Hamid Hiraad – “Dir Kardi” With Text And Direct Links In UpMusic

ترانه سرا و آهنگسازی : حمید هیراد

متن ترانه دیر کردی از حمید هیراد

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

دیر کردی مرا عاشقی پیرم کرد

♩♬♫♪♭

دیر کردی مرا عشقت زمین گیرم کرد

♩♬♫♪♭
دیر کردی حسرتت هر لحظه بر بادم داد

♩♬♫♪♭

دیر آمد در برم تا گقتم ای داد ای داد

♩♬♫♪♭
من میرم امشب تازه میفهمی دلت گیره

♩♬♫♪♭

من میرم امشب فکر تو آروم نمیگیره

♩♬♫♪♭
من میرم امشب تازه میفهمی دلت گیره

♩♬♫♪♭

من میرم امشب فکر تو آروم نمیگیره

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

حمید هیراد دیر کردی



برچسب‌ها

تا حالا۲ تا نظر داشتیم!

حجت فتاحی

سلام  دستتون درد نکنه عالی بود  . ممنونم

۱۵ اسفند ۹۸
سلام خواهش میکنم ، از اینکه سایت دانلود سیتی رو انتخاب کردید سپاس گزاریم
۱۷ اسفند ۹۸

خوبه بدک نیی

۸ آذر ۹۸
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بازی سیستم عامل فیلم انیمیشن موسیقی مداحی آموزشی نرم افزار کلاسیک رفع Error

Twitter Twitter
Instagram Instagram
Telegram Telegram
GitHub Github
RSS RSS
Gmail Email