دانلود آخرین نسخه بازی Fortnite v9.30-CL7095426 :: دانلود سیتی
دانلود کاربران اینترنت 2020 شرکت مخابرات اصفهان از سایت دانلود سیتی بدون محاسبه ترافیک و کاملا رایگان می باشد.

دانلود آخرین نسخه بازی Fortnite v9.30-CL7095426

Fortnite یکی از بازی های سبک اکشن است که توسط کمپانی Epic Games طراحی و ساخته شده. شما در یک تیم 4 نفره به رقابت می پردازید و در ابتدا تنها باید از مکانی که در آن قرار دارید ، در برابر دشمنان دفاع کرده و سپس پیشروی کنید .

ماموریت ها دارای چرخه شب و روز می باشند و گاهی ممکن است برای تمام کردن آن یک دوره  14 روزه به طول بینجامد . در طول روز ، موجودات کمی وجود دارند و به بازیکنان این امکان را می دهد تا نقشه را بطور کامل کشف کنند ، بازماندگان را نجات دهند ، منابع را جمع آوری نمایند و از این منابع برای ساخت سلاح و زره استفاده کنند . ماموریت ها معمولا اهداف چندگانه دارند و همین مسئله باعث می شود تا بازی از یکنواختی خارج شود .

یک روز 98 درصد جمعیت زمین به طور ناگهانی ناپدید شدند . آسمان توسط ابرهای متراکم محاصره شد و طوفان سهمگینی براه افتاد و پوسته زمین تخریب شد ، ناگهان موجودات عجیب و غریبی شبیه به زامبی ها به زمین یورش آوردند . بازماندگان توانستند سپری دفاعی در برابر این طوفان ایجاد کنند و میزان شدت حملات را کاهش دهند و همچنین از این سپر دفاعی برای ایجاد آخرین پایگاه بازمانده در سراسر جهان استفاده کنند . در این بازی شما به عنوان فرمانده تیم به ایفای نقش می پردازید ، کسی که تلاش می کند مواد غذایی برای بازماندگان پیدا کند ، سپر دفاعی خود را در برابر دشمنان گسترش دهد و در نهایت راهی برای بازگشت زمین به حالت عادی پیدا کند .




برچسب‌ها

تا حالا۱ تا نظر داشتیم!

حجت فتاحی

سلام لینکتون خرابه

۱۴ مرداد ۹۸
سلام لینک به زودی درست میشود
۱۴ مرداد ۹۸
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بازی سیستم عامل فیلم انیمیشن موسیقی مداحی آموزشی نرم افزار کلاسیک رفع Error

Twitter Twitter
Instagram Instagram
Telegram Telegram
GitHub Github
RSS RSS
Gmail Email